بهبود اقتصاد ، محدود کردن تاج و تثبیت آب و برق سه اولویت دولت است



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محمد نوساری استاندار ایلام ، عصر پنجشنبه در یک نشست خبری با اشاره به آخرین روزهای دولت دوازدهم خطاب به مدیران استانی گفت: “بیایید امتحان کنیم

وی با بیان اینکه “دولت در روزهای آخر کار خود قادر به پذیرش مسئولیت مدیران خود نیست” ، اظهار داشت: امروز دولت در موقعیت بسیار دشواری قرار دارد ، با تحریم های ناجوانمردانه و مشکلات اقتصادی روبرو است و یک تاج قرمز بر روی یک دست و دیگری. “هستند.

استاندار ایلام گفت: در حال حاضر کشور با مشکلات و مشکلاتی از جمله شرایط اقلیمی و پیامدهای آن روبرو است و رفع این مشکلات و مشکلات نیاز به تلاش و کوشش جدی مسئولان دارد.

نوساری حل مشکلات اقتصادی مردم ، بهبود شرایط کرونر و تثبیت خدمات آب و برق را از سه اولویت مهم دولت استان در روزهای پایانی دولت دوازدهم برشمرد و گفت: و مردم برای غلبه بر مشکلات پیش رو هرچه بیشتر متحد می شوند ، که خوشبختانه امروز وحدت و همدلی بی نظیری بین مردم و کارمندان است.

وی با اشاره به برخی مشکلات و مشکلات آب و برق در استان گفت: علی رغم اینکه امسال شاهد کاهش بی سابقه بارندگی در کشور و استان بوده ایم اما همه مسائل و مشکلات در این زمینه نباید باشد به اقلیم و دستگاهها سپرده شده “در این راستا ، متولیان باید تمام تلاش خود را برای ایجاد خدمات آب و برق در استان انجام دهند.

بیشتر بخوانید  میلاد کی مرام یک شبه پیر شد

دیدگاهتان را بنویسید