بهاره رهنما | قرتی بازی های بهاره رهنما در 50 سالگی


بهاره رهنما اولین بار وقتی که 17 ساله و دانشجو بود، پژمان قاسم خانی 26 ساله را در راه بازگشت از دانشگاه به خانه ملاقات کرد. اسمش پریا بود. بهاره رهنما خانواده هنری کاملی دارد، خودش بازیگر است و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، بازیگر است.

برادر شوهرش مهراب قاسم هوانی نیز نویسنده مشهور و خواهر شوهرش شقایق دهگان جاری نیز بازیگر است و در پایان سال 1393 با توافق مشترک از یکدیگر جدا شدند.

در سن 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 و در اوج انقلاب اسلامی به همراه خانواده به انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با پایین آمدن شرایط سیاسی دوباره به ایران بازگشتند. تنش این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی هستند که تجربه بازی در تئاتر پنجره و فیلم «دایره زنگی» و سریال «مرد 100 چهره» را دارد. پس از جدایی از قاسم هانی در شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

راز ازدواج دوم بهارا رهنما

امیرخسرو عباسی ادامه داد تنها دلیلی که مرا به ازدواج سوق داد، قلب خوب بهاره رهنما بود و از امام رضا خواستم که مرا به سمت فردی که مثل من باشد و از حجاب واقعی مردم صحبت کند، راهنمایی کند. بهاره رهنما در ادامه صحبت های خود به تبریک های خانواده همسرش پرداخت و گفت: شقایق دهقان و آقای … قاسم خانی با ما تماس گرفت و به ما تبریک گفت و خانواده آقای. و ما به عنوان دوست از هم جدا شدیم و او در مورد خانواده قاسم خانی بسیار صحبت کرد. بهاره رهنما از شروطی که برای همسرش گذاشته است گفت و ادامه داد: به امیرخسر گفتم چون ظاهرت خوب است حق بازیگری نداری.

بیشتر بخوانید  قیمت انواع میوه ، حبوبات ، گوشت و مرغ در سمنان ؛ یکشنبه ، 11 ژوئیه + جدول - اخبار سمنان - اخبار استانهای تسنیم

مهریه بهارا رهنما در ازدواج دومش

بهاره رهنما درباره مهریه خود گفت: مهریه ندارم اما بین ما توافق شده بود اما همسرم واقعا انسان شریفی است اما حق طلاق، مسکن، حضانت فرزند و… را به من دادند. و ما فقط می خواهیم در صلح زندگی کنیم.” من هر چه می خواستم در امیرخسر عباسی داشتم و خداوند امیرخسر را سر راه من قرار داد.

همسر بهاره رهنامه درباره کامنت های ارسال شده در صفحه خود و مضحک بودن برخی از آنها صحبت کرد. بهاره رهنما در پایان این صحبت ها از کامنت های فراوانی که دلش را شکست. مجری برنامه از امیرخسرو عباسی درباره ماجرای آشنایی با بهاره رهنما پرسید و گفت: ابتدا با عمویم صحبت کردم بعد با مادرم صحبت کردم و وقتی به خواهر بزرگم گفتم او عروس بهاره رهنما است. ، آنها بسیار شوکه شده بودند. وی در ادامه این گفتگو در مورد کار تبلیغاتی با امیرخسرو عباسی و همسرش صحبت می کرد و گفت: یکی از دلایلی که به بهاره رفتم تجربه ای بود که بهاره داشت و این هزینه را برای این تجربه پرداختم و این برایم بسیار مهم بود.

شرایط ازدواج بهارا رهنما

در روز میلاد امام رضا و در بین مردم مراسم عقد برگزار کردیم و من همه این اتفاقات را که امام رضا می خواستند می دانم و امیرخسرو عباسی واقعاً عاشق اهل بیت است و تنها شرط ازدواجش با من است. نماز اول وقت بود و امیر به من گفت اگر کنار خیابان آجیل هم بفروشی. من از شما خواستگاری کردم و در کمتر از یک هفته خواستگاری پذیرفته شد و این ازدواج در یک مراسم سنتی انجام شد و با مشورت خانواده ام این تصمیم را گرفتم، واقعاً باید ازدواج می کردم و نگذاشتم صحبت کند.

بیشتر بخوانید  آب پاکی فدراسیون فوتبال روی دست تیم های لیگ برتری ؛ خبری از VAR نیست

دیدگاهتان را بنویسید