بنزین گران می شود؟ | صف های طولانی بنزین در تهران



آنچه دیگران می خوانند:

تجربه نوامبر 2018 این ذهنیت را در مردم ایجاد کرد که هر وقت پمپ بنزین ها پر شوند، قیمت بنزین سر به فلک می کشد. از سوی دیگر تکذیب های مکرر مقامات دولتی درباره قیمت سوخت نگرانی شهروندان را افزایش می دهد. جدیت این نگرانی را می توان در شبکه های اجتماعی به وضوح دید.

به گزارش تجارت نیوز، تعدادی از پمپ بنزین ها از شب گذشته فعال نبوده و بنزین نمی رسانند که باعث ایجاد صف های طولانی در پمپ ها شده است.

تشکیل صف های طولانی در پمپاژها به ویژه در پایتخت از شب گذشته مشهود است. اگرچه برخی این اتفاق را به احتمال تصمیم برای افزایش قیمت ها ربط می دهند، اما ادامه صحبت های رئیس صنف پمپ بنزین حکایت از آن دارد که بروز مشکل در انژکتورهای سوخت و فرسودگی تجهیزات از جمله پمپ ها باعث تعطیلی این واحد شده است. چندین پمپ بنزین

برخی از کاربران با استناد به تعطیلی برخی از پمپ بنزین ها از جمله پمپ بنزین 286 نهج البلاغه به بحث گرانی بنزین پرداختند. در این میان عده ای موضوع را به اعتصاب کارگران مرتبط می کنند.

مشاهدات میدانی نیز شلوغی پمپ بنزین ها در نقاط مختلف تهران را تایید می کند. از جمله اینکه این ازدحام در پمپ بنزین های ولنجک، خیابان وصل شیرازی و میدان امام حسین تهران بیش از جاهای دیگر بود.

بیشتر بخوانید  فوری/ سه شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل شد

برای سوخت‌گیری، برخی از جایگاه‌ها تنها با نیمی از ظرفیت انژکتورهای سوخت کار می‌کردند و عموماً اکثر انژکتورها قادر به تامین بنزین نبودند.

اما آیا گرانی و کمبود بنزین یا اعتصابات صنفی وجود دارد؟ یا به قول برخی از مسئولان، مشکلات فنی به خصوص در پمپ ها و نازل ها باعث شلوغی پمپ بنزین ها و تعطیلی برخی از آنها شده است؟

رئیس اتحادیه جایگاه داران کشور در این گفتگو تلویحاً تشکیل صف های طولانی در پمپ بنزین ها و تعطیلی تعدادی از پمپ بنزین ها را تایید کرد، اما اشاره ای به افزایش قیمت ها و تشکیل یک پمپ بنزین نکرد. ضربه.

اسداله قلی زاده با اشاره به اینکه مدت هاست نازل ها و پمپ ها مشکل دارند، گفت: مشکلی برای تامین سوخت کشور وجود ندارد.

وی ادامه داد: ازدحام مردم در پمپ بنزین ها احتمالاً ناشی از خرابی نازل پمپ بنزین ها است. زیرا قطعات آن به موقع تحویل و تعمیر نمی شود.

وی توضیح داد: این مشکل مربوط به امروز و دیروز نیست. بیش از دو سال است که پمپ بنزین ها با چالش خرابی انژکتورهای سوخت دست و پنجه نرم می کنند.

این فعال صنفی شرکت نفت را مسئول تعمیر این دستگاه ها معرفی کرد. با این حال تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

قلی زاده تاخیر در تعمیر و تامین این دستگاه ها را ناشی از عدم پرداخت حساب های دریافتنی شرکت های پیمانکار عنوان کرد. زیرا پیمانکاران از عدم حمایت و مدیریت شرکت نفت ابراز نارضایتی کردند.


بیشتر بخوانید  امکان رجیستری گوشی‌های همراه حذف شد

دیدگاهتان را بنویسید