مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بنزین سوپر حذف شد؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

وی در تشریح خسارت هایی که به دلیل توزیع نشدن سوپر بنزین به مردم وارد می شود، گفت: برخی خودروها مجبور به استفاده از بنزین سوپر هستند و استفاده از بنزین معمولی باعث آسیب به موتور خودرو می شود.

رئیسی فرد افزود: جایگاه داران سرمایه گذاری کلانی در ایجاد مخازن، شبکه های انتقال و نصب پمپ های توزیع سوپر بنزین انجام دادند، اما تمامی این سرمایه ها بلااستفاده ماند و موجب ضرر و زیان جایگاه داران شد.

این فعال صنفی که سابقه حضور در راس کانون انجمن های صنفی کشور را در کارنامه خود دارد، از کمبود سرمایه، هزینه های کارگری و خسارت مردم گفت: در هفته های اخیر با دفتر منطقه ای شرکت تهران تماس گرفت. شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی چندین بار پرسیده بود که در حین توزیع بنزین بارگیری شدیم، اما پاسخی دریافت نکردیم و هیچکس موظف به پاسخگویی نیست.

رئیسی فرد از تشکیل بازار جعلی مکمل های اکتان و بنزین خبر داد و گفت: بی کیفیتی بنزین توزیع شده مردم را مجبور به استفاده از مکمل ها کرده است.

وی به صدها درخواست روزانه سوپر بنزین به ویژه از سفارتخانه های خارجی اشاره کرد و ادامه داد: پالایشگاه های اراک و اصفهان تعمیرات اساسی (تعمیرات اساسی) را دلیل عدم توزیع سوپر بنزین اعلام کردند اما به همین دلیل توزیع را متوقف کردند. چند وقت پیش غیر قابل باور است که در این مدت کوتاه دوباره نیاز به تعمیر اساسی دارند.

بیشتر بخوانید  دولت نمی داند بورس چیست

آقای رئیسی فرد احتمال کمبود ناشی از صادرات را رد نکرد اما نخواست بیشتر در این مورد صحبت کند.

در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بنزین سوپر کم توزیع می شود یا اصلا: بعد از چندین بار درخواست و فشار سفارتخانه ها، اول آبان ماه یک باک 32200 لیتری بنزین سوپر به دست ما رسید و خبری نیست، بنابراین می توانم بگویم بنزین سوپر توزیع نمی شود. درحال حاضر.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *