مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بنا: همه کشتی گیران تیم ملی فرصت کسب مدال المپیک را دارند / فدراسیون می خواهد تا جام جهانی بماند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش فارس ، محمد بنا چند روز قبل از اعزام تیمش به توکیو در مورد وضعیت شاگردانش گفت: این آخرین اردوی ما است و تا 4 آگوست که به توکیو می رویم ادامه خواهد داشت. تیم در تاریخ 5 ام از مرداد وارد ژاپن می شود و ما 5 روز تا مسابقات فرصت داریم. 10 آگوست اولین روز مسابقات ما است که علیرضا نجاتی و امین میرزازاده در آن وزن می کنند.

وی در مورد اینکه کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند ، گفت: همه مربیان به طور مرتب همراه با بچه ها حریفان را بررسی و تحلیل می کنند. مکالمات لازم ، گرچه بچه ها کوچک هستند ، اما باتجربه هم هستند. آنها با بیشتر مخالفان جنگیدند و تقریباً همه را می شناسند.

در آستانه سومین دوره بازیهای المپیک ، در مورد شانس شاگردانش در توکیو قايل اندی دو سال گفت قاب از نظر فنی و مدیریتی و همچنین کمک مربیان سراسر کشور ، این 5 قهرمان از آنها جدا شدند که از هر لحاظ در راس آنها هستند. من واقعاً امیدوارم که آنها با کادرفنی خوب مبارزه کنند. من فکر می کنم هرکسی شانس کسب مدال را دارد اما مهم این است که در روز مسابقات خوب باشد و همه برای گرفتن نتیجه دست خود را در آن بگیرند. باید تا روز مسابقه صبر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قبلاً گفته بود تا المپیک در کنار تیم ملی خواهم بود ، اظهار داشت: در جریان گفتگوها با وزیر امور خارجه بحث شد که ما باید برنامه خود را به جهانیان بدهیم ، زیرا فاصله بازی های المپیک با جهان کوتاه است. وی ادامه داد: بعد از المپیک اگر فدراسیون ما را لایق دنیا بداند ، بقیه کارها با فدراسیون کشتی است.
انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  ارمنستان آماده برگزاری جلسات همکاری اقتصادی با استان مرکزی - اخبار مرکزی - استان تسنیم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *