بنادر کیش به دلیل شرایط جوی و ناپایداری دریا بسته است



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه های جزیره گفت: با توجه به تشدید وزش باد شمال غرب و طوفانی بودن دریا، تردد تمامی شناورها از مبدأ کیشا و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی تردد تمامی شناورهای مسافری و تفریحی در روزهای پنجشنبه و جمعه متوقف می شود و از شنبه سفرهای دریایی مجددا با کاهش شدت باد ادامه می یابد.

وی توصیه کرد: مسافران و ساکنان از روز شنبه از هرگونه تجمع در بندر کارک خودداری کرده و اقدامات لازم را برای سفر خود انجام دهند و در بنادر و جزایر غربی استان و به تدریج در دریای اورموس و دریا عمان در شمال غرب و جنوب غرب طوفان شدید پیش بینی می شود که تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

سرعت باد در بنادر غرب استان هرمزگان به 70 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج بیش از 250 سانتی متر می رسد. طوفان شدید و طوفان دریا تا روز جمعه در تمامی مناطق دریایی استان ادامه دارد و روز شنبه نیز در خلیج فارس و دریای عمان مواج و در دریای اورم از سرعت باد کاسته می شود. . گفتنی است روزانه به طور متوسط ​​هشت فروند شناور از کیش به چارک و بالعکس برای جابجایی مسافر تردد می کنند.

بیشتر بخوانید  زمان دقیق واریز یارانه نقدی مهر۱۴۰۱ مشخص شد + مبلغ

دیدگاهتان را بنویسید