مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بمب خبری دولت برای بازنشستگان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: اما اصغر عابستانی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) در بحث تامین اجتماعی از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان توسط دولت خبر داد. وی خود درباره مستمری های بازنشستگی تامین اجتماعی به رادیو گفتگو گفت: با توجه به اطلاع من و بر اساس اظهارات روز گذشته مدیرکل تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس، دولت با مصوبه هیات امنا موافقت کرد و 38 را اعلام کرد. درصد به تامین اجتماعی بر اساس آن است. و هم اکنون تامین اجتماعی به دنبال راهکاری برای اجرای آیین نامه و تامین اعتبارات لازم است.

این نماینده مجلس سپس به نظر مثبت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت تصویب افزایش مستمری کارگران بازنشسته اشاره کرد و به ایلنا گفت: صحبتی که در خصوص موافقت دولت با گفتگوی رادیویی داشتم به نقل از آقای موسوی (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی). دیروز در کمیسیون اجتماعی با ایشان جلسه داشتیم و ایشان در آن جلسه گفتند که دولت افزایش قانونی مستمری بازنشستگان را تصویب کرد و تا یک ماه دیگر اجرا می شود.

عابستانی افزود: ابلاغیه دولت هنوز صادر نشده و فقط اظهاراتی از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داریم که مصوبه دولت را به ما ابلاغ کردند.

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که مجلس برای حمایت از مستمری بگیران چه کاری می تواند انجام دهد، گفت: اگر قانون اجرا نشود و دولت آیین نامه جدیدی را منتشر نکند، مجلس دوباره وارد موضوع می شود. . منتظر اطلاعیه دولت هستیم

بیشتر بخوانید  ۳ هزار معلم در این استان استخدام می‌شوند

وی در پایان تاکید کرد: بازنشستگان مطمئن باشند که مورد حمایت مجلس قرار خواهند گرفت. ما نمایندگان مجلس از بازنشستگان حمایت می کنیم و امیدواریم به زودی حقوق قانونی آنها احیا شود./ساناپرس


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *