بلینکن اتهامات بی اساس علیه ایران درباره کشتی صهیونیستی را تکرار کرد



وزیر امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در محل وزارت خارجه این کشور بار دیگر همسو با اتهام پراکنی ها و ادعاهای بی پایه و اساس رژیم صهیونیستی مدعی شد اطمینان داریم ایران حمله به کشتی اسرائیلی را اجرا کرده است.

بلینکن ایران را متهم به بی مسوولیتی و تهدید آزادی دریانوردی کرد و مدعی شد اقدام ایران در حمله به کشتی “مرسر استریت” با “پاسخ جمعی” مواجه خواهد شد.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه اتهام پراکنی ها و ادعاهایش اضافه کرد آمریکا در حال همکاری با انگلیس، رومانی، رژیم صهونیستی و کشورهای دیگر برای مشخص کردن این پاسخ است.

تکرار اتهامات بی پایه و اساس وزیر خارجه آمریکا در حالی است که “سعید خطیب زاده” سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پاسخ به این اتهام افکنی ها و همسویی واشنگتن و لندن با ادعاهای رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ایران به عنوان ضامن امنیت خلیج فارس بیانیه‌های تحریک‌آمیز و به صورت هماهنگ طراحی‌شده از سوی انگلستان و آمریکا را محکوم می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه “آنها که درباره حملات تروریستی مکرر به کشتی‌های ایرانی سکوت کرده بودند، حالا بی‌پایه و اساس به ایران اتهام‌زنی می‌کنند” تاکید کرد: هرگونه ماجراجویی ضدایرانی پاسخی فوری و قاطع دریافت خواهد کرد.

این خبر در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید  تصمیم جدید اسرائیل در مورد ایران

دیدگاهتان را بنویسید