مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بلیت تماشای مسابقه ایران و آمریکا در سینما چند است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر:ماه ها بحث های زیادی درباره پخش جام جهانی در سینماها مطرح شد، اما این موضوع حتی یک روز مانده به شروع بازی ها نهایی نشد تا در نهایت به دلایلی که به طور رسمی اعلام نشده، این موضوع منتفی شود.

مهم ترین دلیل پخش نشدن بازی های تیم فوتبال ایران در جام جهانی نابسامانی های جامعه بود، با این حال عصر دیروز سازمان کینو اعلام کرد که سومین بازی تیم ایران در جام جهانی در سینماها پخش می شود. برای آن مجوز صادر شده است.

پیش از این اداره کل نظارت بر آثار سینمایی به اداره کل ارشاد استان دستورالعمل پخش زنده مسابقات فوتبال ایران در سینماها را ابلاغ کرده بود.

همچنین شورای صنف نمایش پیش بینی کرد که احتمالاً قیمت بلیت پخش فوتبال در سینماها از قیمت بلیت اکران سینما در سینماهای مدرن یعنی سقف قیمت بلیت سینماها بیشتر باشد اما بلیت این مسابقه قیمت گذاری شده است. به قیمت 45 هزار تومان.

به این ترتیب سه شنبه 17 آذرماه ساعت 22:30 بسیاری از سینماهای کشور مسابقه اکران فوتبال، در شهرهای دیگر قزوین، مشهد و نشابور و در تهران کورش، ملت، ایران مال، کمپوسی مگامال افتتاح کردند. زندیق، هروی، مرکز، شهرک، شمیران، گالریا، نیلوفر آبی، هدیش، موزه سینما و سینما شکوفه.


بیشتر بخوانید  سود سهام عدالت ۲ برابر شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *