بلاتکلیفی تیم ملی هندبال و وعده های بی پایان برای استخدام مربی



زمان کمی تا مسابقات هندبال قهرمانی آسیا باقی مانده است ، هنوز وظایف سرمربی و اردوهای تیم ملی هندبال مردان مشخص نشده است.

به گزارش ایسنا ، انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران برای علیرضا پاکدل ، رئیس فدراسیون به بن بست تبدیل شده و هر بار که قول می دهد آن را نهایی کند ، بنا به دلایلی امکان پذیر نخواهد بود. فدراسیون هندبال بیش از 15 ماه است که مربی خارجی را انتخاب می کند اما هنوز نتوانسته نماینده او باشد.

علیرضا پاکدل 7 مربی خارجی را که در یک سال و سه ماه گذشته توافق کرده اند و حتی برخی از آنها به مرحله نهایی قرارداد رسیده اند اعلام کرد و دلیل اختلاف نظر با آنها را در جلسه سالانه فدراسیون هندبال اعلام کرد. ارایه شده.

پاکدل گسترش تاجگذاری در ایران ، مسافرت در این شرایط ، شرایط سخت برخی از مربیان ، مانند کار در تیم باشگاهی با تیم ملی و حتی فروش وطن به برخی افراد سودجو را از عوامل اختلاف نظر با این موارد عنوان کرد. 7 مربی. به زودی ، پس از مشورت با کمیته فنی ، دستیاران ایرانی را شناسایی کرده و اردوها را شروع کنید تا هیچ وقت تلف نشود.

خرابکاری برخی افراد از یک سو و ناکامی هندبال ایران در سال های اخیر ، فدراسیون هندبال ایران را برای جذب مربی درجه یک خارجی بسیار دشوار کرده است ، اما باید توجه داشت زمان زیادی برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا باقی نمانده است. انتخاب سرمربی جدید تیم ملی انجام شد. البته با اعلام پكدل ، هنوز دو گزینه خارجی دیگر روی میز فدراسیون در انتظار نهایی شدن با این مربی هستند و باید دید كه آیا سرانجام یكی از این دو گزینه به ایران می آید یا خیر!

بیشتر بخوانید  عکس عاشقانه "ایرج نوذری" / تصویر

تیم ملی ایران می تواند در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود ، از امتیاز میزبانی استفاده کند و با آمادگی و برنامه ریزی مناسب روی سکو برود. در این شرایط ، پس از سالها آزار و اذیت ایران نسبت به سطح اول آسیا فاصله دارد ، پرچم ایران برافراشته می شود و یک امتیاز برای حضور در جام جهانی کسب می شود ، اما این عدم اطمینان و عدم برپایی اردوهای ملی ، ایران به دور از سکوهای آسیا.

از طرف دیگر شرایط تیم ملی هندبال ایران متفاوت است. تیم ملی ایران بیش از 13 لژیونر دارد که در لیگ های اروپا بازی می کنند. این شرایط را برای تمرینات و اردوهای تیم ملی بسیار پیچیده می کند ، زیرا پس از چند ماه و با شروع تمرینات تیم ملی مسابقات و لیگ های اروپا آغاز می شود و لژیونرها از سال گذشته حق حضور در تیم ملی را ندارند باشگاه های آنها

اکنون زمان خوبی برای آماده سازی و هماهنگی تیم ملی بود ، زیرا با پایان مسابقات قهرمانی اروپا بیشتر لژیونرها به ایران آمدند و این بهترین فرصت برای شروع اردوها برای تیم ملی بود ، اما فدراسیون سرمربی ساخته شده را انتخاب نکرد تیم ملی اردو. بسته بماند.

تیم ملی هندبال ایران آخرین بار با هدایت علیرضا حبیبی برای مسابقات قهرمانی آسیا در کویت تشکیل شد و از آن زمان بازیکنان در یک اردو شرکت نکرده اند. البته هیچ رقابت رسمی بزرگسالان انجام نشد. تیم ملی در این مسابقات ششم شد.

بیشتر بخوانید  سناتور آمریکایی می خواهد از شر پوتین خلاص شود! / فیلم سینما

دور بعدی مسابقات قهرمانی آسیا بهمن ماه سال 1393 به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و اگر می خواهیم پرچم ایران را در این مسابقات برافراشته کنیم ، فدراسیون باید هرچه سریعتر تکلیف تیم ملی را تعیین کند تا بازیکنان هندبال می توانند به هماهنگی لازم برسند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید