بقایای یارانه غنی شد پرداخت یارانه مادام العمر به حساب متقاضی + آموزش



به گزارش سلام نو، دولت برای افرادی که در آینده از یارانه جان سالم به در برده اند، برنامه های جدیدی ارائه می کند. به طور متوسط ​​بقیه یارانه ها افراد کم درآمد هستند. باقیمانده یارانه تا نهایی شدن برنامه های دولت به پرداخت یارانه ادامه می دهد. امکان افزایش مبلغ یارانه برای مانده یارانه وجود دارد. اعتراض کسانی که از یارانه جان سالم به در برده اند موضوعی است که همیشه وجود دارد.

سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد این مرحله از پرداخت به دستور رئیس جمهور و پس از ارائه درخواست تجدیدنظر سرپرستان خانوار انجام شد که در فاز 135 از طریق سایت hemaiat.mcls.gov یارانه ها قطع و کاهش یافت. ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سپرده شد.

بر این اساس، دستمزد تکمیلی از فاز 135 به حساب خانواری که تا قبل از اردیبهشت ماه 1401 دارای شرایط یارانه بود، اما در این مرحله طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دهک دهم بود و متقاضی. برای بررسی مجدد و بررسی در حذف طبقه بندی آن وزارتخانه سپرده شده است.

این سپرده تا زمان بررسی و تایید حساب ناظر توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسدود و برداشت نمی شود.

همچنین طبق اطلاعات قبلی اقساط تسهیلات کرز الحسنه 10 میلیون کرون سوئد از سرپرستان خانوارهای دریافت کننده این تسهیلات کسر شد.

مجددا یادآوری می کنیم که تجمع کنندگان همچنان موظفند اعتراض خود را نسبت به رفع طبقه بندی یا توقف اعلام شده یارانه ها در اردیبهشت ماه 1401 از طریق آدرس اینترنتی hemaiat.mcls.gov.ir یا خط تلفن 09200006369 وزارت تعاون، کار، گزارش و پیگیری کنند. و رفاه اجتماعی.

بیشتر بخوانید  شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک ملت + مبلغ اقساط و نرخ سود

به گفته حجت الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برخی از بازماندگان یارانه جدید دریافت می کنند، اما حق پس گرفتن آن را نخواهند داشت.

گروهی از خانوارهایی هستند که در فروردین 1401 یارانه دریافت کردند، اما در اردیبهشت ماه نام آنها از فهرست یارانه ها حذف شد.

بالاخره تکلیف یارانه ها و ارز ترجیحی بعد از مدت ها مشخص می شود. به گفته رئیس جمهور قرار بود یارانه 300 و 400 هزار تومانی بر اساس ده ها نفر پرداخت شود. یعنی یک تا سه دهک درآمدی 400 هزار تومان و چهار تا نه دهک درآمدی به ازای هر نفر 300 هزار تومان دریافت می کنند.

یارانه ها بلافاصله پس از سخنرانی رئیس جمهور پرداخت شد. اما برخی از مردم یارانه دریافت نکردند. راه های مختلفی برای عدم دریافت یارانه وجود دارد. یا دهک دهم هستید و هرگز یارانه نمی گیرید یا دهک دهم نیستید. اما شما قبلا یارانه نگرفته اید و به همین دلیل الان یارانه نگرفته اید یا ممکن است به دلیل دیگری یارانه به شما پرداخت نشده باشد. اما درگیر باشید حالا از کجا بفهمیم جزو کدام دسته هستیم؟

ابتدا باید به آدرس hemaiat.mcls.gov.ir وارد شوید.

سپس گزینه ورود را فشار دهید.

پس از ورود به سامانه ابتدا شماره ملی سرپرست خانوار و سپس شماره حسابی که تاکنون یارانه به شما پرداخت شده و سپس شماره ملی یکی دیگر از اعضای خانواده را وارد نمایید.

سپس پنجره ای باز می شود و متوجه می شوید که آیا تحت پوشش هستید یا خیر.

بر اساس اطلاعیه وزارت کار، پس از اصلاح نظام توزیع یارانه، هموطنانی که ابهام یا اعتراضی نسبت به یارانه دارند، می توانند با مراجعه به hemaiat.mcls.gov.ir اعتراض خود را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی گفت: کسانی که این یارانه ها را به حساب ها واریز نکرده اند و آن را واجد شرایط می دانند می توانند شکایت خود را به «سامانه کمک های زندگی و یارانه های مالی» وزارت تعاون اعلام کنند. .

مصطفی کمریووا در خصوص اصلاح یارانه ها و پرداخت یارانه های پولی گفت: این یارانه های مادام العمر همانطور که گفته شد ترکیبی از تمام یارانه های قبلی است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی سپرده ها کمتر از مبلغ اعلام شده است؟ وی گفت: این موضوع در صلاحیت سازمان هدفمندی یارانه ها است اما همانطور که پیگیری کردم سازمان هدف از این میزان قسط وام تاج را کاهش داده است.

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی تاکید کرد: این میزان سپرده در حال حاضر بلوکه شده و تا روزی که اصلاحیه یارانه ها به طور رسمی اعلام نشود قابل برداشت نیست و پس از آن برداشت می شود.

گامریو افزود: تا صبح فردا به تدریج یارانه معیشتی به تمام افراد مشمول این یارانه پرداخت می شود، البته ممکن است تمامی بانک های بزرگ به دلیل داشتن سپرده های بیشتر معطل شوند.

وی گفت: کسانی که این یارانه ها را به حساب خود واریز نکرده اند و آن را واجد شرایط می دانند، می توانند درخواست و شکایت خود را به «سامانه رسیدگی به درخواست کمک های زندگی و یارانه نقدی» به نشانی (hemaiat.mcls.gov.ir) اعلام کنند. ردن.

خانواده های مجرد در طبقات متوسط ​​ماهانه حدود 100 هزار تومان یارانه (نقدی و معیشتی) دریافت می کردند که این یارانه به میزان 300 هزار تومانی دولت سیزدهم (300 هزار تومان) افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید  متفاوت ترین میکاپ شبنم مقدمی

یارانه خانوارهای متوسط ​​دو نفره حدود 194 هزار تومان در ماه بوده و اکنون به 600 هزار تومان و بیش از سه برابر افزایش می یابد.

یارانه دریافتی خانواده های سه نفره نیز حدود 274 هزار تومان بوده که هم اکنون به 900 هزار تومان و 3.3 برابر افزایش یافته است.

همچنین یارانه خانوارهای چهار نفره که پیش از این 354 هزار تومان بود به 1.2 میلیون تومان رسید و 3.4 برابر شد.

یارانه خانوارهای پنج ساله به بالا نیز بیش از 3.5 برابر شده است.

این رویکرد دولت البته با نقل قول منتسب به رئیس جمهور همخوانی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید