بغض و گله حامد آهنگی از شب های مافیا | حامد آهنگی برنامه شب های مافیا را بی مخاطب کرد



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: حامد عنقی او یک استندآپ کمدین ایرانی است. حامد عنقی وی در 26 تیر 1358 در شهر بندرانزلی به دنیا آمد. حامد عنقی وی همچنین به عنوان بازیگر طنز در برنامه خندوانه حضور داشت و در سریال سه قهرمان و ناشفی به کارگردانی حسین زوانت محصول 1396 به ایفای نقش پرداخت. حامد عنقی صفورا آغاسی بازیگر تئاتر است.

خانواده حامد انگی

او سال ها پیش پدرش را از دست داد و یک برادر بزرگتر به نام حمید دارد که او نیز از دنیا رفت.

آغاز فعالیت هنری حامد انگی

وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ با گروه های نمایشی بندرانزلی آغاز کرد. او با حضور در نمایشی به کارگردانی مرحوم محمدعلی عزیری موفق به کسب جایزه بازیگری از جشنواره تئاتر دانشجویی استان شد که باعث شد به شکل جدی تری به بازیگری بپردازد.

حامد عنقی

از بازیگری تا نویسندگی حامد انگی

از سال 2010، او در بسیاری از جنگ های شبانه به عنوان یک استندآپ کمدین شرکت کرده است. او نویسندگی و کارگردانی بسیاری از برنامه های کمدی کوتاه مانند سفر پرامدورا، کنکور، ماهواره 1 و 2، اوچیونیکا، داماد تصادفی، منشی جعلی و ده ها نمایش دیگر را بر عهده داشته است.

مهاجرت حامد انگی به کیش

وی در سال ۱۳۸۸ در سن ۳۱ سالگی پس از اجرای موفق در بهترین برنامه شبکه جام و جم که در شیراز برگزار شد توسط یکی از خوانندگان به حمید خندان معرفی شد.

بیشتر بخوانید  پرس تی وی از مردم لندن «یک سوال ساده» می‌پرسد

حمید خندان حامد را برای اجرا به کیش برد و حالا از خرداد 1388 هر ماه با برنامه «شب های کیش» در این جزیره روی صحنه می رود.

ازدواج حامد انگی و پسرش

حامد عنقی در سال ۱۳۸۵ در سن ۲۸ سالگی با صفورا آغاسی بازیگر سابق تئاتر گیلان ازدواج کرد.

این دو در حین همکاری با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند، ثمره این ازدواج تنها یک پسر به نام آراد متولد سال 1391 است.

حامد عنقی

همکاری حامد عنجی با صداوسیم

در این سال ها به دعوت بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی برای اجرا به شهرهای مختلف کشور سفر کرد.

از سال 1381 با صد و سیم شبکه باران شروع به همکاری کرد و علاوه بر تئاتر و نمایش های جنگی در چندین سریال به ایفای نقش پرداخت.

او علاوه بر بازیگری به عنوان فیلمنامه نویس، کارگردان و نمایشنامه نویس نیز فعالیت می کند.

حضور حامد عنقی در خندوانه

حامد عنقی اولین بار در 16 دی ماه 1393 در برنامه طنز ظاهر شد و طنزی را اجرا کرد که با استقبال مردم مواجه شد. در دور جدید مسابقه طنز خندوانه که از تایستان 96 آغاز شده است، حامد عنقی با نصرالله رادش همبازی است.

حامد عنقی

تیم محبوب حامد انگی

حامد انگهی: چون بچه انزلی بودم و در تیم نیروی دریایی بازی می کردم و بچه های زیادی مثل مازیار زارع، پیمان نوری و آقای عزت اللهی پدر سعید عزت اللهی دوستانم بودند، بنابراین ناخودآگاه حس و علاقه خاصی به این تیم دارم. . این را بگذریم، چون سپید رود برای راستیس خیلی مهم است، برای ما ملوان هم خیلی مهم است، مثلاً پدر، وقتی معاون یا فرماندار را می بیند، نمی گوید برای بچه هایم کار پیدا کنید، اما حتما می گوید آقای نماینده به این تیم برسید. ببینید چقدر ملوانان برای این مردم ارزش دارند من نمی توانم نسبت به این خدمه که اینقدر با خون و روح همشهریانم آمیخته است بی تفاوت بمانم و به همین دلیل بین 4 ملوان و خدمه را انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید  فال شمع روزانه سه شنبه 2 آبان 1402

ازدواج و همسر حامد انگی

حامد عنقی با صفورا آغاسی بازیگر سابق تئاتر ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک پسر به نام آراد است که در 13 اردیبهشت 1392 به دنیا آمد.

اینستاگرام حامد انگی

صفحه اینستاگرام حامد عنقی با 339 هزار فالوور به آدرس زیر فعال است:

instagram.com/hamedahangi




دیدگاهتان را بنویسید