بعد از مرگ الماس شو!!


رینالدو ویلی، مدیر 33 ساله اداره سوئیس آلگوردانزا، می گوید: “تجلیل ما متفاوت است.” «ما مردگان را به الماس تبدیل می کنیم. این کار بسته به اندازه الماس مورد نظر بین 5000 تا 22000 دلار هزینه دارد.

بعد از مرگ الماس شو

سالانه حدود 850 نفر (متوفی) برای تبدیل شدن به خاکستر وارد سیستم می شوند و پس از مدتی به الماس تبدیل می شوند.
از سوی دیگر، کمیاب بودن زمین قبرستان به طور چشمگیری قیمت قبرها را افزایش می دهد و ظهور افراد بدون مذهب خاصی این فرصت را می دهد که به سنگی زیبا و تخریب ناپذیر تبدیل شوند.

بعد از مرگ الماس شو

این شرکت خاکستر باقی مانده از بدن متوفی را دریافت می کند که در دمای بالا سوزانده می شود.
آنها با افزودن مواد شیمیایی خاص، کربن را از خاکستر جدا می کنند. کربن فوق در دماهای بسیار بالا به سنگ مرمر تبدیل می شود. در مرحله آخر، سنگ مرمر بین دستگاه هایی که آن را فشرده می کنند، به صورت مکانیکی به الماس تبدیل می شود.

بعد از مرگ الماس شو

اکثر خریداران الماس آبی را ترجیح می دهند. عملا هیچ تفاوتی بین الماس مصنوعی و طبیعی از نظر زیبایی و دوام وجود ندارد. انگشتر یا جواهرات ساخته شده در ترکیب با الماس مورد نظر قابل استفاده برای خانواده می باشد.

فقط 2 گرم کربن برای ساختن یک الماس کافی است. برای جلوگیری از گم شدن الماس، خانواده متوفی معمولاً به دنبال الماس بیشتری هستند.

بعد از مرگ الماس شو

ژاپنی ها که اکثرا اجساد مردگان را به خاکستر تبدیل می کنند، هر دو از خریداران کلیدی این شرکت سوئیسی هستند و خواستار ساختن چند الماس از خاکستر یک نفر هستند.

بیشتر بخوانید  معرفی کتاب روایت انحراف + قیمت

مردم به دلایل مختلف به الماس تبدیل می شوند. برخی از خانواده های درجه یک تبدیل به الماس می شوند. برخی از افرادی که می دانند به زودی به دلیل یک بیماری جدی خواهند مرد، به دنبال الماس هستند. عده ای تنها، مجرد و بی خانمان از ترس فراموشی و غفلت قبرشان تبدیل به یک شی دائمی مثل الماس می شوند.

منبع: خواندنی های روزانه


دیدگاهتان را بنویسید