بعد از تاجگذاری رامبد جوان چه اتفاقی برای تولید خندوانه می افتد؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی برنامه ، سید علی احمدی در پی انتشار خبر بیماری رامبد جوان ویروس کرونا در بیانیه ای برای آخرین قسمت ها «من خواهموی در فصل هفتم توضیح داد.

احمدی در این بیانیه خطاب به حاضران گفت من خواهم نوشت:

“سلام و ارادت. عید تبریک می گویم!
امیدوارم که سالم باشی
امروز دقیقاً 7 ماه است که بیش از 150 کودکمن خواهمو “اکنون برعکس” در اکنون در حال تولید است اینها دو سریال تلویزیونی است.

از واکسن های اختصاص داده شده به پروژه های تصویربرداری ، فقط ده کمک هزینه به این دو پروژه اختصاص داده شده است چهار نفر یکی از عوامل اصلی عدم رضایت وی از تزریق بود و واکسیناسیون را به زمان تمام عوامل خنثی کرد.

متأسفانه در روزهای اخیر 17 نفر از عوامل این دو پروژه بوده اند ویروس کرونا آلوده هستند چند نفره سریال های تلویزیونی ، عروسک ها من خواهم و رامبد جوان!
امیدواریم بعد از روزهای سختی که برای این رامبد نزدیک و عزیز کشیده شده ، بتوانیم شش برنامه آخر این فصل را با تدابیری پخش کنیم.

همین الان در حال حاضر ما برای تأمل در این شش برنامه جلسات شخصی و آنلاین برگزار می کنیم.
«من خواهموی می خواست مثل همیشه در این روزهای سخت در کنار مردم مهربان خوزستان باشد و از این رو ابراز همدردی و تأسف عمیق خود را از وضعیت هموطنان عزیزمان در آن روزها ابراز داشت. خط شریف را اعلام می کنیم.

اکنون جمع شرکا مادر و رامبد جوان خوب است. ما از همه شما عزیزان به طور جدی سال می کنیم اقدام به با قطع سلامت زنجیره انتقال این ویروس ، ضمن حفظ سلامتی خود و عزیزانتان ، مراحل بهداشتی را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید  اجرای فاجعه بار آقای احسان حدادی!

همیشه نیازمند دعاتون Са
با احترام و ایثار
سیدالی احمدی »

دیدگاهتان را بنویسید