بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی و عامل شکست و خنثی‌سازی توطئه‌های مختلف دشمنان است



متن پیام دکتر میرهاشم موسوی به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین این نهاد ملی و حافظ امنیت، اقتدار و آرامش جامعه به همت رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی در حضور ملت شریف ایران اسلامی و همه کسانی که مشغول خدمت به کشور و مردم هستند و هستند، تبریک می گویم.

واژه های «بسیج» و «بسیج» در قاموس انقلاب اسلامی حاوی دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که در این میان ولایت، ایمان و ایثار، شور، شعور و بصیرت از عالی ترین و برجسته ترین آنهاست. . از این مفاهیم است و امام خمینی (ره) فرمودند: «بسیج، مکتب عشق و مکتب شاهدان و شهدای گمنام است که پیروانش بر رگ‌های متعالی آن ندای شهادت و شجاعت سر دادند».

بسیج مظهر اقتدار، مقاومت و وحدت ملی در تمامی ادوار درخشان انقلاب اسلامی است که پس از حضور مقتدرانه خود در حماسه، نقش بی بدیلی در سربلندی و اقتدار ملی این مرز و بوم و بسیجیان عزیزمان ایفا کردند. دفاع مقدس توانسته در تمامی عرصه های اجتماعی، اقتصادی و علمی به موفقیت دست یابد و فرهنگ از جایگاه منحصر به فردی برخوردار بوده و منشأ تحول است. نگرشی که مقام معظم رهبری در مورد آن فرمودند: «عزیزان قدردان مقام خود باشید و بدانید که با تلاش فراوان و در پرتو حکمت و تفکر درست و با توکل و اعتماد به خداوند عالم و توانا. ” ، می توانید در همه امور عمومی کشور و ملت کارآمد باشید و مشکلات را حل کنید. این تجربه چندین دهه ملت ایران بوده است.»

بیشتر بخوانید  ثبت نام زمین رایگان ۲۰۰ متری آغاز شد + لینک سایت

این روزها بسیجیان عزیزمان حافظ امنیت کشور از اشرار هستند و در این راه شاهد شهادت چند تن از بسیجیان عزیز بودیم که از جمله آنها شهید سلمان امیر احمدی بسیجی شاغل در یکی از مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی است. . با احترام به یاد و خاطره همه شهدای بسی یقین دارم که ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسی و سربازانش و نقش این نیروی قوی در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزها بوده است. میهن اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و در آینده نیز فراموش نخواهد شد خنثی سازی توطئه های مختلف دشمن.

دیدگاهتان را بنویسید