بسیج سازندگی خط لوله انتقال آب غدیر را به مناطق روستایی هویزه متصل می کند


به گزارش نمایندگی فارس از هویزه ، به منظور حل مشکلات آب شهرستان هویزه ، جلسه قرارگاه شهید سلیمانی (آبرسانی مناطق روستایی و عشایری) با حضور فرمانده سپاه افتخاری حضرت ولیعصر سردار شاهوارپور و سرهنگ زبیدی ، مسئول گروههای ساختمانی ولیعصر. سپاه هویز در ناحیه مقاومت باسی تشکیل شد.

سردار شاهوارپور در این جلسه گفت: ادامه آبرسانی به روستاهای دارای مشکل آب مسئله مهمی است که در این راستا 5 مخزن آبرسانی را مکلف به تأمین آب مردم هویزه کرده ایم.

وی افزود: برای اجرای پروژه آبرسانی 9 کیلومتری جعفر 1 و جعفر 2 خط لوله ای با وام بیش از 3 میلیارد تومان برای حل مشکل انسانی وارد منطقه می شود.

به گفته فرمانده سپاه خوزستان ولیعصر و مدیر پایگاه باهید سلیمانی ، لوله 500 متری آب گدیر به تأسیسات آبرسانی در مناطق نیسان و مرکزی متصل می شود و تمام این پروژه ها توسط سپاه بسیج ولیعصر (عج) به عنوان دبیر شهید سلیمانی انجام می شود.

وی با تأکید بر خشکسالی پیشرو اظهار داشت: انشاالله با کمک جهادگران می توانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم تا آنها هرچه زودتر از شرایط خارج شوند.

سرانجام سردار شاهوارپور ضمن تبریک دهه ولایت گفت: مانند گذشته خادمان مردم در سپاه پاسداران و بسیج تا رفع همه مشکلات در کنار آنها خواهند ماند.

بر اساس این گزارش ، توزیع 10 هزار بطری آب معدنی ، تلاش برای رهاسازی آب در پشت سد کره بر اساس مصوبه شورای امنیت استان ، توزیع بسته های معیشتی به روستاییان آسیب دیده ، پیگیری برای کشاورزان آسیب دیده و توزیع خوراک یارانه ای فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید  کمبود سرُِم‌ با افزایش بیماران کرونایی/ وزارت بهداشت: سرُم‌های تزریقی فقط در داروخانه‌های بیمارستانی توزیع شود

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید