بسیجی در ماهشهر کشته شد/ جزئیات دستگیری قاتل



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ماهشهر، اعضای باند سارقان مسلح منجر به قتل بسیجی «علیرضا دریس» شدند. شناسایی و دستگیر شده اند.

سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان در اهواز گفت: در پی سرقت مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت که منجر به ترور بسی علیرضا دریس در بندر امام خمینی (ره) شهرستان ماهشار شد، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت. پلیس اطلاعات..

وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی توسط کارآگاهان زبده پلیس آگاهی شهرستان، سرانجام مخفیگاه یک باند پنج نفره سارقان شناسایی و با هماهنگی های انجام شده دستگیر شد. مقامات قضایی طی چندین عملیات ناگهانی و ضربتی».

حسین نژاد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم چندین قبضه سلاح وینچستر که در سرقت مسلحانه منجر به قتل شده و چندین دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت ها کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان در ادامه با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به صراحت به سرقت مسلحانه منجر به قتل بسیجی علیرضا دریس در بندر امام خمینی (ره) اعتراف کرد، گفت: توسط دادگاه داده شد.

حسینی نژاد تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد آسیب رساندن به آن را داشته باشند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اسفندماه سال گذشته در پی سرقت موتورسیکلت از مقابل پایگاه مقاومت بسیج شهر مقداد، علیرضا دریس از بسیجیان به تعقیب سارقان پرداخت که توسط سارقان مسلح کشته شدند.

بیشتر بخوانید  دادستانی خوزستان به خجالت آوران هشدار داد / با عدم اطمینان دیگر آرام نخواهیم شد - اخبار خوزستان - اخبار استانهای تسنیم

باشی علیرضا دریس که به تازگی ازدواج کرده است در بین شهروندان به خوش اخلاقی شهرت دارد و همواره در خط مقدم خدمت رسانی به شهروندان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید