بسکتبال المپیک توکیو / نیمه اول: ایران 30-46 جمهوری چک


تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار افتتاحیه مسابقات بسکتبال المپیک به مصاف جمهوری چک رفت.

به گزارش ایسنا ، تیم ملی بسکتبال ایران ساعت 5:30 بامداد یکشنبه 24 آگوست 1400 در بازی افتتاحیه المپیک بسکتبال توکیو 2020 به مصاف جمهوری چک رفت.

تیم ملی ایران بازی را با حامد حدادی ، مد صمد نیکخا هر بهرامی (کاپیتان) ، محمد جمشیدی ، بهنام یاهچالی و ارسلان کاظمی آغاز کرد.

جمهوری چک نیز با ترکیب اصلی بالوین ، بوهاشیک ، ساتورانسکی ، سهنال و وسلی وارد زمین شد.

کوارتر اول: 25-19 جمهوری چک

در ابتدای بازی هر دو تیم با ثبات کار می کردند و چک با 6 دقیقه تا پایان این کوارتر 10 بر 9 از ایران پیش بود. در حالی که چک 15-11 جلو بود ، خطای پرتاب ارسلان ایران به 12 امتیاز کاهش یافت.

در پایان این کوارتر ، جلالپور جایگزین جمشیدی شد تا فرم بهتری به دفاع ایران بدهد ، اما این جمهوری چک بود که با سه امتیاز 14-14 شوت زد. این کوارتر 25-19 به سود جمهوری چک به پایان رسید.

سه ماهه دوم: 21 – 11 جمهوری چک

با از سرگیری بازی “بالوین” ، ستاره آینده دار جمهوری چک عملکرد خوب خود را در زیر سبد ایران ادامه داد تا اختلاف را به 9 امتیاز برساند و جمهوری چک را با اختلاف 19-28 پیش ببرد. شاهین طبع بلافاصله استراحت کرد تا اختلاف را به 11 امتیاز برساند و وقت بخواهد.

عملکرد ضعیف هادادی در زیر سبد این فرصت را به بالوین و ساتورانسکی داد تا با دو امتیاز و یک کلاه ایمنی جمهوری چک 38-22 را پیش ببرند تا ایران به استراحت بیشتر برسد.

بیشتر بخوانید  سقف معافیت های مالیاتی در ۱۴۰۱ چقدر است؟

با ورود هر دو تیم به زمین ، فشار کل زمین مدافعان چک باعث شد که جاهچالی و جمشیدی نتوانند تعداد اشتباهات ایران را افزایش دهند.

در اواسط این کوارتر ، گرامپی پور جایگزین حدادی شد تا دفاع ایران را در زیر سبد بهتر کند ، اما این اتفاق نیفتاد. چک ها با عملکرد استثنایی در کار تیمی و سه امتیاز برتری خود را به 16 امتیاز رساندند و نیمه اول را با نتیجه 46 بر 30 به سود خود تمام کردند.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید