بسته شدن مرز دوگارون امتناع می شود / ما در حال گرفتن آزمایش تاج از افغان ها هستیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



گفت سید روح الله لطیفی و ج گزارشگر بیشتروی در مورد مقاله منتشر شده توسط نماینده سابق در فضای مجازی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران روند توسعه مرزها را رصد می کند و همه دستگاه ها اقدامات لازم را برای همه اقدامات انجام داده اند و نیروهای نظامی و امنیتی بر مرزهای ما با افغانستان تسلط خواهند یافت ” آنها اشراف کامل دارند.

وی افزود: تمام مرزهای کشورمان با افغانستان مانند روال قبل و همچنین رویه مسافر در مرز در رویه تجارت فعال است. دوغارون با اعزام تیم وزارت بهداشت به همه افرادی که در این آزمون شرکت می کنند ویروس کرونا اخذ می شود و در صورت مثبت بودن آزمون ، افراد به افغانستان بازگردانده می شوند.

لطیفی گفت: ردیابی با همکاران از گمرک دوغارون در گمرک اسلام کالا افغانستان تغییری ایجاد نشده است و استقبال مسافران ، کامیون ها و کالاها در دو طرف مرز امری عادی است.

وی در پایان تأکید کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران جلوگیری از تنش ها و توجه به صلح ، آرامش و امنیت در افغانستان و گفتگوی افغانستان و افغانستان است.

بیشتر بخوانید  تغییر 180 درجه‌ای سارا و نیکا! | دوقلوهای پایتخت، این بار در استایل جدید | حذف از پایتخت 7 تاثیر خودش را گذاشت+تصویر

دیدگاهتان را بنویسید