بسته خراسان رضوی با اخبار کوتاه



مشهد- قاضی شعبه 15 فضای مجازی ویژه دادسرای مشهد از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با سو ab استفاده از برنامه اینترنتی جعلی برای ازدواج موقت ، قصد کلاهبرداری و تخلیه حساب های بانکی شهروندان را دارد. قاضی واحدیان گفت: این جوان 24 ساله با همکاری پلیس فتا در یکی از شهرهای استان خراسان رضوی دستگیر و مطابق قانون به زندان تحویل داده شد. بدافزار ازدواج موقت توسط این کلاهبردار طراحی شده و در گروه ها و کانال های مختلف در فضای مجازی تبلیغ می شود. با دسترسی به پیام های متنی قربانی ، موجودی حساب آنها به متهم اطلاع داده شد و پس از وارد كردن اطلاعات كارت از خود مقتول به داخل نرم افزار ، موجودی حساب را به طور كامل خالی كرد.

قوچان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و ایمنی کوکان گفت: پس از یک عملیات جستجو 24 ساعته ، جسد بی جان یک جوان غرق شده در سد تبارک این شهرستان پیدا شد. حسنعلی ولی زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: این شهروند 18 ساله شب گذشته پس از شنا در منطقه ممنوعه سد تبارك غرق شد. به دنبال اطلاع همراهان وی ، نیروهای آتش نشانی به منطقه اعزام شدند. عملیات جستجو شب گذشته و امروز صبح انجام شد اما به دلیل پیدا نشدن جسد ، تیم غواصی آتش نشانی مشهد نیز با تجهیزات بیشتری به قوچان رفت. سد تبارک در 15 کیلومتری کوچان و این شهرک در 137 کیلومتری شمال مشهد واقع شده است.

بجستان- خراسان رضوی ، مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت: خانه تاریخی احمدی نژاد واقع در استان بجستان در استان با تعداد 33 هزار و 39 مورد ، به عنوان یک اثر ملی ایران ثبت شده است. سید جواد موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اثر تاریخی در روستای جزین در قسمت مرکزی و 23 کیلومتری جنوب غربی بجستان متعلق به اواخر دوره قاجار و اوایل پهلوی است و یکی از خانه های اشرافی این روستا است ، که به نام آخرین مالک آن نامگذاری شده است. “این احمدی نژاد است. موقعیت چندین اتاق در اطراف حیاط ، یک ایوان بلند ، تزئینات و حصیرها در ایوان جلویی ، حصیرهای زیبا و تزئینات هندسی در دو طرف ایوان ، بادگیر چهار طرفه ، آجرکاری و گره های چینی از ویژگی های آن است. از این بنای تاریخی.

بیشتر بخوانید  پزشکان انگلیسی: برداشتن کلیه اقدامات احتیاطی در برابر کرونا خطرناک است

عجایب – مدیر جهاد کشاورزی ماهولات از صید چهار تن ماهی کپور و کپور علفی از سد شهید رجایی در روستای دوغ آباد این شهرستان خبر داد و ادامه داد: پنج هزار و 300 قطعه 100 گرم بچه ماهی در این سد آزاد شد و آخرین تابستان و ماهیگیری آنها اخیراً تا پایان ژوئیه آغاز شد. این ماه ادامه دارد. هادی ساربان روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: هدف از این اقدام افزایش تولید آبزی پروری ، ایجاد اشتغال ، غنی سازی آب برای اهداف کشاورزی و استفاده بهینه از منابع آبی است: همچنین 29 هزار قطعه ماهی کپور امسال آزاد می شود. 25 استخر برای ذخیره آب . انتظار می رود نتیجه تولید 22 تن گوشت باشد. فیض آباد ، مرکز مهولت ، شهری با 55 هزار نفر جمعیت ، در 210 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع شده است.

معرف رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی داورزان برای اولین بار در سال جاری از تصویب 9 میلیارد و 850 میلیون ریال وام متعادل و استانی برای ایجاد پایگاه اطلاع رسانی گردشگری در این شهرستان خبر داد و گفت: پایگاه اطلاع رسانی گردشگری در ورودی شهر داورزن جاذبه گردشگران بیشتر و استفاده از دیدنی های تاریخی ، طبیعی و فرهنگی این منطقه فعال می شود. محمد عبدالله زاده ثانی افزود: داورزان با بهره مندی از بسیاری از بناهای تاریخی و طبیعی در جاده باستانی ابریشم ، جاده اصلی تهران-مشهد و عبور سالانه 25 میلیون مسافر و نمازگزار به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. ) شرایط مناسبی برای جذب گردشگر دارد. داورزان دارای 150 اثر تاریخی ، طبیعی و معنوی است که 68 اثر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. داورزان ، مرکز شهر با 21000 نفر جمعیت ، در 310 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

بیشتر بخوانید  سرنا امینی آب پاکی را روی دست بدخواهان تیم ملی ریخت

تربت- تربت حیدریه ، مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: سال گذشته 200 ازدواج دانشجو در مراکز آموزش عالی شهرستان به ثبت رسیده است. حجت الاسلام حسین صفدل روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ، ازدواج دانشجویی را یکی از مهمترین برنامه های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: ازدواج دانشجویی از ثبات بیشتری برخوردار است و بهترین سن ازدواج 18 تا 25 سال است که یک بهار جوان با طراوت و سرزندگی آن. 10 هزار دانشجو در دانشگاه های دولتی ، علوم پزشکی ، دانشگاه های اسلامی آزاد و تربت حیدریه تحصیل می کنند.

کشمیر- یک فرمانده پلیس کاشمر از دستگیری مظنون کلاهبرداری با استفاده از نرم افزارهای جعلی در این شهر خبر داد. سرهنگ حسین احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از فروشندگان و بازرگانان که ادعا می کردند با دریافت فیش جعلی به پلیس فتا مراجعه کرده اند و به دنبال ردپای کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که شخصی پس از خرید به فروشگاه مراجعه کرده است. “کالاها ادعا می کنند که این پول با ارائه فیش بانکی جعلی از طریق تلفن همراه آنها به حساب فروشندگان واریز شده است. وی افزود: با اقدامات فنی و علمی انجام شده و شناسایی متهم در یکی از مناطق شهرستان پس از هماهنگی قضایی ، یک گروه از کارشناسان پلیس فرمانده پلیس کشمیر گفت که متهم در قالب اسناد کارشناسان پلیس FATA به جرم خود اعتراف کرده است و از فروشندگان خواسته است: همیشه سامانه پیامکی را در حساب های بانکی آنها فعال کنید تا مطمئن شوید که عملیات بانکی مورد نظر با واریز یا برداشت از حساب ، دریافت پیامک از بانک مربوطه و اطمینان از ارسال پیامک از شماره بانک مربوطه و مانده حساب انجام می شود تا با کارت خوان ، موبایل بانک یا اینترنت بانک روبرو نشوید دام کلاهبرداران.

بیشتر بخوانید  آماری عجیب از نقص فنی خودروهای صفر کیلومتر!+ فیلم

بردسکن- فرمانده انتظامی بردسکان از کشف چهار دستگاه رمز عبور ارز دیجیتال و تجهیزات مرتبط در این شهرستان خبر داد. سرهنگ محمود مختاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مأموران امنیت عمومی به همراه نماینده اداره برق یک منزل مسکونی در اطراف این شهرک را شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی وارد صحنه شده اند. در طی بازرسی ، چهار ارز رمزپایه دیجیتال و تجهیزات مربوطه پیدا شد. باغها وی با بیان اینکه یک متخلف در این ارتباط دستگیر شده است ، افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 3 میلیارد و 200 میلیون ریال تخمین می زنند. سرهنگ مختاری ادامه داد: به دلیل قطع مکرر برق ، از شهروندان می خواهیم که وجود دستگاه های رمزنگاری دیجیتال را به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید