بستری شدن 7،500 بیمار کرونر در تهران / 25٪ بیماران ICU – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهرجلیل کوهپایه زاده با عنوان اینکه 16 درصد از جمعیت کشور در استان تهران هستند ، افزود: تزریق روزانه 100000 دوز واکسن در استان تهران با همان ثروت و امکانات و تنها با افزایش ساعت کاری مراکز امکان پذیر است. “به عبارت دیگر ، ما یک پنجم مبلغ وعده داده شده در سطح ملی ، فقط در استان تهران را قول می دهیم و قطعاً طی چند روز آینده به این تعداد خواهیم رسید.

وی اظهار داشت: واکسیناسیون در مراکز تلفیقی به سرعت در حال افزایش است. در استان تهران 80 مرکز واکسیناسیون تلفیقی اعم از خودرویی و غیرخودرو وجود دارد که 32 مرکز در این مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران و براساس دسترسی است. مردم واقع شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه با فراخوان گروه های جدید ، شاهد افزایش تعداد مراجعه کنندگان هستیم و خوشبختانه واکسن نسبت به هفته های گذشته افزایش چشمگیری داشته است ، ادامه داد: خرید و ذخیره سازی وارداتی واکسن ها افزایش یافته و واکسن های داخلی انجام دهید ایران برکت به سبد واکسیناسیون اضافه شده است که امیدواریم به سرعت تأخیر در این زمینه جبران شود.

کوهپایه زاده افزود: با توافق های وزارت بهداشت و معاون وزیر بهداشت واکسن های لازم یکی پس از دیگری دریافت می شود و گروه های سنی را به ترتیب پیش خواهیم برد و طبق سند ملی واکسیناسیون گروه های هدف از جمله با واکسن مناسب برای بازگشت به حالت عادی در اسرع وقت.

وی گفت: تزریق هر دو دوز واکسن هنوز نیازی به رعایت اقدامات بهداشتی در افراد ندارد. هموطنان کسانی که واکسن دریافت می کنند هنوز مصمم به رعایت روش های بهداشتی ، شستن دست و فاصله بین آنها هستند. زیرا بارها مشاهده شده است که موارد در مقابل واکسن دریافت می کنند دلتا ویروس کرونا یا به جهش های دیگر ویروس آلوده شده است و و آنچه مانع این کار می شود ، پیروی از قوانین است.

بیشتر بخوانید  این ماده خوراکی به درمان کرونا کمک می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به وضعیت قرمز در بیشتر شهرهای کشور ، افزود: 7 هزار و 500 بیمارستان در تهران وووید آنها می گویند 25٪ بیماران در مراقبتهای ویژه بستری می شوند و متأسفانه این وضعیت در روزهای آینده بدتر خواهد شد ، مگر اینکه بتوانیم با مراقبت های انسانی حرکت ویروس را در جامعه کاهش دهیم.

وی از تغییر ساعت کار مرکز واکسیناسیون اتومبیل در مجتمع ورزشگاه آزادی در شب خبر داد و گفت: برای تسهیل هموطنان در روزهای گرم تابستان ، ساعات کار این مرکز در بعدازظهر و عصر موقتاً به ساعت 22 موکول می شود. ، که ترافیک اجرایی را ممنوع می کند. می تواند ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید