مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بستری شدن 182 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر در بیمارستان های خراسان رضوی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، دکتر محمد پهلوان با بیان اینکه 353 نفر از این بیماران در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند، گفت: از این تعداد 146 نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی گفت: مراجعین به مراکز منتخب ویروس کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد طی یک روز گذشته به یک هزار و 475 نفر رسیده و 749 نفر نیز به صورت مستقیم به بیمارستان های تحت پوشش مراجعه کرده اند.

دکتر پهلوان همچنین با اشاره به افزایش موارد سرپایی و بستری مرتبط با سویه ویروس کرونا تاکید کرد: پیشگیری از موج ششم اپیدمی ویروس و کنترل پیامدهای آن علاوه بر پوشش کامل و جامع واکسیناسیون توسط افراد.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز بهداشتی درمانی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به بیماران را دارند، تصریح کرد: وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده علائم مشکوک عروق کرونر به نزدیکترین مرکز جامع سلامت کرونا یا مراکز درمانی سطح 1 و 2 منتخب مراجعه و از مراجعه مستقیم به بیمارستان ها خودداری کنند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی مرکز مدیریت تاج دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: ارجاع مستقیم بیماران به بیمارستان ها در کنار ازدحام در مراکز درمانی، روند ارائه خدمات به بیماران نیازمند را کند می کند. درمان پزشکی.

بیشتر بخوانید  طلاق عجیب تازه عروس از همسر پولدارش در ماه عسل! -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *