بستری شدن مسافران در بیمارستانهای گیلان / ویروس دلتا شوخی ندارد



ایسنا / گیلان معاون وزیر علوم پزشکی گیلان از بستری شدن مسافران در بیمارستان های گیلان خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه تعداد زیادی از مسافران به دلیل بیماری شدید در بیمارستان های ما بستری هستند که این نشان می دهد ویروس دلتا حتی با مسافران ”

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا ، با بیان اینکه ویروس دلتا در استان گیلان وجود دارد و در حال گردش است گفت: شب گذشته 160 بیمار جدید کرون در این استان بستری شدند.

وی از بستری شدن مسافران در بیمارستان های گیلان خبر داد و تصریح کرد: متاسفانه تعداد زیادی از مسافران به دلیل بیماری شدید در بیمارستان های ما بستری هستند که این نشان می دهد ویروس دلتا حتی با مسافران شوخی ندارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تعداد کل بستری در بیمارستان ها به 630 نفر رسیده است ، یادآور شد: افرادی که قصد سفر به گیلان را دارند باید تسلیم شوند و افرادی که در روزهای اخیر به گیلان سفر کرده اند باید به استان خود بازگردند. زیرا وضعیت بیماری در استان گیلان خوب نیست و ترافیک بدتر می شود.

حیدرزاده با اشاره به ورود کوربان کوربان از مردم خواست که از مهمانی ها و دورهمی ها خودداری کنند و گفت: سعی کنید ویزیت ها و ویزیت ها را به حداقل برسانید و در صورت لزوم با استفاده از ماسک و فاصله دو متری در فضای باز باشید زیرا ویروس در کمین است ما

وی گفت: “خطر شیوع ویروس کرونا در سراسر استان بسیار زیاد است.” “به جز در موارد اضطراری از خانه خارج نشوید و فراموش نکنید که دستان خود را به طور مرتب با آب و صابون بشویید و یا از یک ضد عفونی کننده استفاده کنید.”

بیشتر بخوانید  15 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند- اخبار والیبال|بسکتبال|هندبال - اخبار ورزشی تسنیم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید