بستری شدن بیماران کرونر در اردبیل در حال افزایش است



ایسنا / اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 87 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونر قلب در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده و 4 نفر بر اثر بیماری عروق کرونر قلب فوت کرده اند.

شهرام حبیب زاده پنجم مرداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 87 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونر قلب در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند و 4 نفر به دلیل بیماری کرونر قلب جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: تعداد واکسن های تزریق شده در استان اردبیل در نوبت اول و دوم 142 هزار و 128 واکسن بوده است که از این تعداد 105 هزار و 61 واکسن به مرحله اول و 37 هزار و 67 واکسن به مرحله دوم پیوند خورده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل ادامه داد: همچنین 71 بیمار کرون با بهبودی نسبی از بیمارستان های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب زاده خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد کل بیماران بستری در استان اردبیل 417 بیمار است که 69 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

به گفته وی ، در حال حاضر شهرهای اردبیل ، گرمی ، مشگینشار و هالخال به رنگ قرمز ، پارس آباد و اصلاندوز به رنگ نارنجی و بیله شاوار ، نمین ، سرعین ، نیر و کوثر به رنگ زرد هستند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  کارت زرد از مجلس به وزیر کشور

دیدگاهتان را بنویسید