مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بزن و برقص سام درخشانی با طرفدارش

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: سام درخشانی 31 تیر 1354 در تهران به دنیا آمد. سام درخشانی او ازدواج کرده. همسر سام درخشانی اینم عسل امیرپور سام درخشانی او با انتشار پستی پست خود را در اینستاگرام به روز کرد. پدر سام درخشانی پرویز امیرپور درگذشت.

نام: سم

نام خانوادگی: درخشانی

تاریخ تولد: 21 تیر 1354 در تهران

سالهای فعالیت: از سال 1999

تحصیلات: دیپلم تجربی و دانشجوی تئاتر

زن: عسل امیرپور

فرزندان: دختر و پسری به نام برکه و برسام

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 و فارغ التحصیل رشته تجربی و دانشجوی بازنشسته تئاتر است. سام درخشانی دوره بازیگری را در آموزشگاه بازیگری سمندریان گذراند و با سریال کابوس وارد دنیای بازیگری شد.

بعد از آن با بهشت ​​آبی یک سری همسفر خانه پدری عزیزم و این اواخر در یک سلسله سال برف و بنفشه ما چند نفر و روزهای زیبا و دست نخورده این راه رنج را ادامه دادیم.

ازدواج سام درخشانی

سام درخشانی بعد از تمام شایعات پیرامون ازدواجش سرانجام در ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ با آسالا امیرپورا ازدواج کرد.

درخشانی خودش یک بازیگر باسابقه و محبوب است و مطمئناً چیزهای زیادی در مورد او می دانید، اما بد نیست از همسرش که عسل امیرپور نام دارد و متولد 1362 است بدانید. او به عنوان مربی بدنسازی کار می کند، اما دارای مدرک نقاشی است. پس نقاشی می کشد و جالب است بدانید که خواهر سام درخشانی هم نقاش است و به گفته سام حالا خانه شان تبدیل به گالری نقاشی شده است.

بیشتر بخوانید  تهران امشب برفی می‌شود

سام درخشانی

بخشی از گفتگوی خواندنی با سام درخشانی و همسرش

آشنا و نازنینم

سام درخشانی: من و عسل یک دوست خانوادگی داشتیم که ما را به یک مهمانی خانوادگی دعوت کرده بود. در آن مهمانی با عسل آشنا شدم و این آشنایی ادامه یافت. بعد از مدتی خانواده‌های ما با هم رفت و آمد کردند و همین باعث شد که بیشتر با اخلاق و روحیات یکدیگر آشنا شویم و در نهایت به ازدواجمان منجر شد.

عزیزم: ابتدا فکر نمی کردم من و سام با هم ازدواج کنیم، اما کم کم این احساس را پیدا کردیم که می توانیم زندگی مشترکی را بسازیم.

نگهبان دشمن که شکست

سام درخشانی: یک بار به تنهایی پیش پدر و مادر عسل رفتم و در مورد ازدواجمان با آنها صحبت کردم. آنها لطف کردند و گفتند با اطلاعاتی که در مورد این ازدواج از من دارند موافق هستند. چون با توجه به شرایط کاری صنف ما، ابتدا کمی احتیاط به این موضوع داشتند، اما به دلیل تبادل نظری که بین دو خانواده پیش آمد و منجر به آشنایی دو خانواده با یکدیگر شد، در نهایت من و این مسئولیت افتاد. روی من و عسل انداختند و تصمیم نهایی را به ما واگذار کردند. بالاخره یک روز من و خانواده ام به خانه عسل رفتیم، شام خوردیم، گپ زدیم و در نهایت تمام جلساتی که منجر به ازدواج من با عسل شد را ترتیب دادیم.

عسل: همانطور که سام گفت، ناخودآگاه کمی نسبت به حرفه او شک و تردید وجود داشت، اما همه چیز آنقدر سریع اتفاق افتاد که شاید باورتان نشود. سام مردی است که تصمیمات خیلی فوری می گیرد. بعد از اینکه با خانواده هایمان آشنا شدیم و آشنایی مان تمام شد، یک روز سام به من گفت: «دو روز دیگر در جلسه خواهم بود» و او واقعاً این کار را کرد و …. یکشنبه و…

بیشتر بخوانید  هفته ای کاهشی برای قیمت طلا و سکه / قیمت حباب سکه در بازار

فرزندان سام درخشانی

خود درخشانی یک دختر و یک پسر به نام های برکه و برسام دارد.

سام درخشانی دو سال پس از ازدواج در ۲۲ آذر ۱۳۹۶ برای اولین بار پدر شد و دخترش برکه به دنیا آمد.

برسام فرزند سام درخشانی متولد 1 مهر 1395 است و آقای بازیگر برای دومین بار پدر شدن را تجربه کرد.

سام درخشانی

دنیای بازیگری سام درخشانی است

درخشانی خود حضور در عرصه هنر را با گذراندن دوره بازیگری در کلاس های سمندریان آغاز کرد و ابتدا با سریال شبزگان در سال 1378 وارد دنیای بازیگری شد و سپس در سریال هایی چون بهشت ​​آبی، همسفر، خانه پدری، معشوق، سال های برف و بنفشه چندتامون روزهای قشنگ نه رنج و … نقش داشت.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *