مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بزرگراه شیراز – اصفهان چه زمانی افتتاح می شود؟ + جزئیات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، خیرالله خادمی – مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل – در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بزرگراه شیراز – اصفهان که طولانی ترین محور بزرگراه کشور به طول 222 کیلومتر است و تقریباً در شش سال آماده بهره برداری است ما حدود 94 درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

وی افزود: این بزرگراه در هفت قطعه و به طول 222 کیلومتر طراحی شده است اما امسال شش قطعه آن به طول 210 کیلومتر افتتاح می شود و به زودی به حدود 1500 تا 2000 میلیارد تن اعتبار برای کار و کار نیاز خواهیم داشت. کاملش کن.”

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ادامه داد: از این میزان سهم سرمایه‌گذاران دولتی و بخش خصوصی (قرارگاه وزارت دفاع خاتم‌الاوصیاء) 50 تا 50 است و از نظر اجرایی قابل تحویل است. . زیرا در این پروژه یک لایه آسفالت به طور کامل انجام شد و مراحل نصب نیوجرسی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی تا 50 درصد انجام شد. بر این اساس پیشرفت فیزیکی بزرگراه شیراز – اصفهان 93.7 درصد و قابل تحویل است.

خادمی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر دولت به استان فارس، این پروژه بزرگراهی جزو پروژه های اولویت دار دولت بود و در صورت تامین قیر و اعتبار لازم، سرمایه گذار می تواند 50 درصد باقی مانده سهم خود از این بزرگراه را پرداخت کند. بزرگراه اولین اولویت بزرگراهی است که دولت در سال جاری می سازد و به زودی افتتاح می شود. البته با قیمت های امروز بیش از 12 هزار میلیارد تومان در بزرگراه شیراز – اصفهان هزینه شد.

بیشتر بخوانید  تخصیص دلار ۲۸۵۰۰ تومانی به ۲۸ قلم کالا + جدول

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *