بزرگداشت دختران انقلاب در 12 ژوئیه / ما در دنیا مدل حجاب انتخابی موفقی نداریم


به گزارش فارس ، نشست خبری انجمن دختران انقلابی به مناسبت روز عفاف و حجاب صبح امروز چهارشنبه هفتم تیر با حضور اصحاب رسانه در آژانس فارس برگزار شد.

دختران انقلاب در دوران تاج و تخت چه کردند؟

بهاره جانگروی ، رئیس گروه انقلابی مردم دختران ، در این مراسم گفت که بزرگترین گردهمایی دختران انقلابی در دو سال گذشته در ورزشگاه کفن پوش و حسینیه رضوی از مشهد با حضور 30 ​​هزار دختر از انقلاب برگزار شد ، وی گفت: در دو سال گذشته به دلیل درگیری در کشور با ویروس کرونا ، برنامه های جامعه ما با حضور کمتری برگزار شد ، اما هنوز هم برگزار می شود فعالیت های ما و در منطقه پیشخوان را متوقف نکنید ویروس کرونا فعال شدیم. راهپیمایی حجاب و حمایت از دختران محروم از انقلاب علاوه بر جذب و دعوت زنان بدحجاب ، سعی در کمک رسانی رسانه ای به زنان بدسرپرست و بی سرپرست که از نظر معیشتی و مشکلات اقتصادی دارند نیز فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه بازداشت هیئت در موارد مختلف از دیگر برنامه های ما است ، خاطرنشان کرد: سال گذشته ما اسکن مجازی از دختران حاج قاسم را آغاز کردیم زیرا وی گفت که تمام دختران کشور ، چه آنها که دارای حجاب هستند و چه کسانی که نقص دارند در حجابشان دخترانم هستند. به همین دلیل ما در مورد این موضوع اسکن انجام دادیم که مورد استقبال عمومی قرار گرفت و با یک مراسم مجازی با حضور دختر حاج کسیم به پایان رسید.

علاوه بر حجاب ، دختران انقلاب نگران معیشت مردم نیز هستند

وی افزود: دختران انقلاب نشان داده اند كه نه تنها نگران حجاب نیستند ، بلكه با معیشت و مشكلات اقتصادی مردم در این شرایط تاجی دلسوز هستند. ما همانند دوران دفاع مقدس و دفاع از زنان ، پناهگاه هایی برای زنان بدسرپرست و مورد غفلت قرار داده ایم. خط پیشروی یاوران رزمندگان بودند ، ما بسته های بهداشتی را با دستان خود درست می کردیم و به دست نیازمندان می رساندیم.

یانگروی گفت: به غیر از این کمک ها ، هدایای فرهنگی با موضوع حجاب را نیز به این خانواده ها تحویل دادیم که بسیار پذیراتر از گذشته بود. آنها وقتی دیدند که همان دختران انقلابی که برای جبران مشکلات معیشتی خود گام برداشته بودند نیز با حجاب خود دلسوز بودند از ما استقبال کردند.

بیشتر بخوانید  اولین حمله اوکراین به روسیه انجام شد

یک زن ایرانی حجاب می خواهد

رئیس گروه مردمی دختران انقلابی با اشاره به اینکه اساس علمی کار ما اشغال موقعیت های آزاد اندیشی با حضور افراد مختلف است ، گفت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری امسال افراد زیادی در مورد حجاب داوطلبانه و مباحث بحث کردند مربوط به حجاب و نامزدهای مختلف. این منطقه موضع گرفته است. در این روزها ، دختران انقلاب صندلی های آزاداندیشی را اشغال کردند و توانستند اصول حجاب را قبل از انتخاب به کشور شرح دهند. ما حتی درجا با مردم صحبت کردیم و از آنها پرسیدیم اگر کاندیدا اعلام کند حجاب اختیاری است ، به آن رأی می دهید؟ بسیاری از زنان در کشور ، حتی کسانی که از حجاب مناسبی برخوردار نبودند ، گفتند قطعاً رأی نخواهند داد زیرا ما به حجاب پایبند هستیم.

وی گفت: زنان ایرانی حجاب می خواهند و طبق نظرسنجی ها حتی زنی که بی حجاب باشد و حجاب مناسبی هم نداشته باشد باز هم این حداقل حجاب را می خواهد مانند مردی که نماز می خواند با وجود دین بودن نماز را برای اولین بار توصیه می کند در پایان روز این نماز را می خواند ، به آن پایبند است و به آن ایمان دارد. بنابراین ، شخصی که نقص در حجاب دارد ، به معنای عدم پذیرش حجاب نیست ، بلکه با توجه به شرایط و حملاتی که به وی وارد می شود ، از داشتن یک حجاب کامل و مورد نظر کوتاهی کرده است.

حجاب یکی از شباهت های فرهنگ ایرانی با اسلام است

وی گفت: حجاب قبل از اسلام در ایران وجود داشته است. برخی به اشتباه معتقدند که حجاب با قدرت شمشیر وارد کشور شده در حالی که مغولان نیز با شمشیر به کشور آمده اند ، اما چرا فرهنگ آنها گسترش نیافته است. اسلام بسیار به فرهنگ ایرانی نزدیک بود ، بنابراین پذیرفته شد ، یکی از این شباهت ها حجاب است.

بیشتر بخوانید  چیستان مذهبی | کدام پیامبر بزرگ است که در طول عمرش هرگز ازدواج نکرد؟

رئیس گروه مردمی دختران انقلابی با بیان اینکه امروزه برخی از خارجی ها موضوع حجاب داوطلبانه را تبلیغ می کنند ، گفت: این افراد در تلاشند فاصله ای بین زنان ایرانی و هویت ملی ایجاد کنند. این افراد یکسان هستند برجام آنها یک نیروگاه هسته ای ساختند و امروز به لطف اقداماتشان ، کشور از این اختلالات رنج می برد. آنها در ایجاد حجاب تلاش می کنند ، اما بگذارید از آنها بپرسیم که نمونه موفقیت آمیز حجاب اختیاری در سراسر جهان چیست؟ غرب از این طریق منحط شده است.

دختران انقلاب را توسط مهاجران جستجو کنید

وی گفت: دختران انقلاب به نمایندگی از هزاران دختر با حجاب کشور و خانواده های معظم شهدا اعلام می کنند کسانی که حجاب اختیاری دارند حق دارند از قطار انقلاب پیاده شوند اما در حداقل به قطار خدا بچسب و به شکوه و پیروزی دست پیدا کن.

وی اظهار داشت: تفكری كه امروز حجاب ، هنگام انتخابات و حتی مناظره ها به دنبال آن است ، این بود كه به زنان امتیاز بازی های سیاسی خود را بدهیم و به جای زنان خواسته هایی را مطرح كرد كه زنان ایرانی به هیچ وجه نمی خواهند. “زنان ما درباره حجاب دو قطبی نیستند و از ارزش ها و اعتقاداتی که نمونه های آن هستند پیروی می کنند که در مراسم تشییع جنازه حاج قاسم و شب های قدر در زمان تاجگذاری ، می بینید که جمعیت زیادی بدون حجاب حضور داشتند.

یانگروی افزود: افرادی كه در خارج از كشور نگران حجاب زنان ایرانی هستند حتی قادر به كنترل هستند خانواده آنها خودشان نیستند. همان زن ، مسیح علینژاد که برای پول به خارج از کشور رفته بود ، در خانواده اش با مشکلات زیادی روبرو شد و به نیکی دختران این سرزمین تبدیل شد.

جشن دختران انقلاب در میدان امام حسین تهران

رئیس گروه مردمی دختران انقلابی با اشاره به اینکه کشور متأسفانه از تاج و این خسوف های اخیر رنج برده است ، گفت: جولای را در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار کنیم. در این مراسم ، ما می خواهیم ابتدا خواسته های زنان ایرانی را نسبت به مقامات فعلی ، آنچه آنها در طول 8 سال گذشته برای حجاب کشور انجام داده اند ، بشنویم و خواسته های دولت های آینده دولت را در مورد حجاب ، معیشت ، اقتصاد و ازدواج آسان یادآوری کنیم.

بیشتر بخوانید  ساخت طلای سفارشی در گالری اخلاقی

وی با اشاره به اینکه در این مراسم دشمن شاهد پیوستن ارتش زنان ایران به ارزش های انقلاب است ، گفت: در این مراسم. در قالب ما برای برخی از دختران انقلاب مراسم ازدواج آسان نمادین برگزار خواهیم کرد. در این مراسم آیت الله جاودان ، حجت الاسلام شهاب مرادی ، علیرضا زاکانی ، فاطمه سلیمانی و خانواده های شهیدان حاجی ، ابراهیم هادی ، کاوه ، همدانی ، احمد کاظمی و … حضور خواهند داشت. خوانندگان کشور حاج هژیر امیر عباسی و حاج مهدی رسولی مولودی-هانی و حسین حقی نیز در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وزارت کشور مجوز این مجموعه را صادر کرد

جنگجو گفت: وزارت کشور وی پیروی از دستورالعمل هایی مانند برگزاری آن در فضای باز ، مسافت چهار متری و استفاده از ماسک و دماسنج مجوز برگزاری این مراسم را صادر کرد. خدای ناکرده پس از این اجتماع ، دختران انقلاب به دفتر مسئولین عفاف و حجاب در دفتر حاضر مراجعه می کنند تا مطالبات خود را در این 8 سال با بودجه خود مطالبه کنند؟

مطالب دختران انقلاب برای ترویج حجاب

رهبر گروه مردم دختران انقلابی در پاسخ به س Askال خبرنگار آژانس فارس در مورد تولید محتوای این گروه برای مقابله با حملات دشمن به حجاب و توضیح و توضیح در مورد لزوم استفاده از حجاب در کشور ، گفت: “ما فعال در هر دو زمینه مجازی و واقعی. ” در فضای مجازی ، در قالب صفحات مختلف دختران انقلاب ، پاسخ س questionsالات و شبهات موجود در قالب هنر را داریم. ما همچنین فیلم های کوتاهی از صحبت و صحبت دختران را در قالب س aboutال و حجاب قرار می دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در دنیای واقعی نیز مکان های آزاد اندیشی را برای حضور گروه های مختلف برگزار می کنیم و از این پس از همه فعالان این حوزه برای مخالفت با آرا invite دعوت به شرکت در این جلسات می کنیم.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید