برگزیدگان نخستین جشنواره بین المللی نقاشی کودکان شهرداری کرمان معرفی شدند



به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان ، در این مراسم طاها صفا از پنج تا هشت سال جشنواره به مدال طلا دست یافت ، دیبا عربپور در قسمت داوران برای کودکان 12 تا 15 سال ، نازنین زهرا سلجوقی مدال طلا را از آن خود کرد. مدال برنز داوری کودکان 9 تا 11 سال را از آن خود کرد و رها وودی در قسمت داوری کودکان 9 تا 11 سال مدال نقره را از آن خود کرد که این افتخار را از بین 300 نامزد نهایی شرکت کننده در جشنواره کسب کرد

شهردار کرمان با تشکر از همه کودکانی که از سراسر دنیا در این جشنواره شرکت کرده اند گفت: امیدوارم این رویداد همه ساله در کرمان ادامه داشته باشد تا بچه های کرمان به شهر ، حومه و کشور افتخار کنند کشور.”

سید مهران علم زاده افزود: برگزاری یک رویداد بین المللی به ویژه در تاج کار دشواری است ، بنابراین از افرادی که برای برگزاری این مراسم تلاش کردند قدردانی می شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان نیز در این مراسم گفت: همه ما به شما ، فرزندان موفق و سخت کوش در شهر و استان کرمان و ایران و همچنین والدینی که کمک می کنند ، افتخار می کنیم. فرزندانشان از این طریق. “تا استعدادهای خود را بارور کنند.

محمد جهانشاهی افزود: این کمک و راهنمایی والدین به فرزندان بسیار پسندیده و مهم است زیرا باعث ایجاد تجربه و ذخیره برای کودکان و تربیت شهروندان آگاه ، موفق ، با توجه و حفظ میراث فرهنگی و تاریخی شهر در آینده خواهد شد.

بیشتر بخوانید  یک لحظه بسیار مهم در مرگ محمدرضا پهلوی یک لحظه بسیار مهم

38 کشور در رویداد جهانی نقاشی کودکان شرکت کردند

وی با بیان اینکه رویداد جهانی نقاشی کودکان شهرداری کرمان ، از حومه کرمان گرفته تا سرزمین های دور و شهرها و روستاهای آن ، گفت: 38 کشور در این رویداد شرکت کرده اند که برای اولین سال برگزاری آن خوب است.

وی ادامه داد: “در کشورهایی مانند ژاپن یا کشورهای اروپایی ، این رویدادها هر ساله اتفاق می افتد. این زمان را ما در کرمان آغاز کردیم که امیدواریم هر ساله ادامه یابد.

رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: این کودکان اولین برگزیدگان تاریخ کرمان و این جشنواره خواهند بود.

جهانشاهی گفت: ما سعی کردیم پوستر و جوایز این جشنواره را برگرفته از فرهنگ شهر کرمان و ترکیبی از صنایع دستی ، هنری و خواسته های مردم کرمان به اطراف خود بسازیم.

وی ادامه داد: لوح سپاس و جوایز برگزیدگان خارج از کشور به زودی پس از انتشار مجله جشنواره اهدا می شود ، در حالی که آثار برگزیده و منتخب این جشنواره در شهرستان ، در تابلوهای شهر و در نمایشگاه به همین مناسبت. عمومی است

وی افزود: اگرچه این جشنواره در دوره اول ممکن است با مشکلات و کمبودهایی روبرو شود اما شروع خوبی داشت که امیدواریم با برگزاری سالانه این جشنواره به یک برند برای شهرداری کرمان تبدیل شود.

در این مراسم معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ، مدیر امور بانوان و خانواده های برندگان نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید