برگزاری کنفرانس ReAct 2023 با حمایت آکادمی همراه اول در دانشگاه صنعتی شریف



آنچه دیگران می خوانند:

کنفرانس علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف با عنوان “ReAct 2023” فردا چهارشنبه 12 اسفند ماه 1401 با حمایت آکادمی همراه اول آغاز به کار می کند.

ماهیت کنفرانس علمی ReAct منطبق بر روال هر ساله در حوزه فناوری است که علاوه بر بررسی آخرین فناوری های روز دنیا، امکان برگزاری بیش از 20 سخنرانی با محوریت آخرین تحولات حوزه برق را فراهم می کند. مهندسی و محاسبات از معتبرترین موسسات و دانشگاه های سراسر جهان می آورد.

در این رویداد که به صورت زنده از کانال روبیک آکادمی همراه اول پخش می شود، سخنرانانی از شرکت های مطرح بین المللی مانند آمازون و دانشگاه هایی مانند MIT، استنفورد و کلگری حضور دارند.

لازم به ذکر است که کنفرانس ReACT فرصتی را برای کارشناسان، مدیران و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی برق و کامپیوتر فراهم کرد تا در مورد مسیر شغلی، ایده ها و تحقیقات خود با یکدیگر گفتگو کرده و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

این رویداد که توسط آکادمی همراه اول پشتیبانی می شود به صورت حضوری برگزار و به صورت انحصاری پخش می شود تا علاقه مندان به آخرین تحولات فناوری های پیشرفته بتوانند از محتوای آن بهره مند شوند.

این دوره کنفرانس “ReAct 2023” طی سه روز برگزار شد و در روز جمعه 5 مارس 1401 به پایان خواهد رسید.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

بیشتر بخوانید  سازمان بهداشت جهانی نسبت به افزایش 80 درصدی بیماری عروق کرونر قلب هشدار داد


دیدگاهتان را بنویسید