برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی مدیران و رؤسای حراست ستادی و عملیاتی شرکت ملی مس



مهدی رضایی مقدم مدیرکل حراست مرکزی شرکت ملی مس در گفت و گو با خبرنگار مس پرس، در خصوص برگزاری جلسه مدیر حراست شرکت ملی مس گفت: مطابق با سیاست سازمان حراست سازمان حراست سازمان ملی مس. کشور اقدام به تبدیل دفاتری که امکان ارتقاء به دفتر مرکزی دارند و با مساعدت هیات مدیره افتخاری شرکت پیگیری و در نهایت در ابتدای مهرماه سال جاری با موافقت سازمان امنیت کشور گروه حراست شرکت مس به سمت مدیر کل ارتقا یافت.

مدیرکل حراست مرکزی شرکت ملی مس، عدم برنامه ریزی بتن ریزی را یکی از کاستی های یگان حراست با ساختار قبلی عنوان کرد و گفت: قبلاً شرایطی وجود داشت که تلاش نیروهای حراست انجام نمی شد. واضح است، بنابراین شرکت ملی مس را برنامه مشخصی برای حفاظت از برنامه ریزی مدون در نظر گرفتیم.

رضایی مقدم درباره اهمیت آموزش نیروی انسانی گفت: در این جلسه 2 روز به آموزش نیروی انتظامی و یک روز نیز به بررسی نظرات و پیشنهادات اختصاص یافت.

وی افزود: مقرر شده از این پس دوره های آموزشی به صورت فصلی برای تمامی نیروهای امنیتی برگزار شود.

رضایی مقدم با اشاره به حضور دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس در جلسه بندرعباس، گفت: جا دارد از توجه ویژه مدیرعامل محترم شرکت ملی مس به مجموعه حراست تشکر کنم؛ در این راستا از نگاه ویژه مدیر عامل محترم شرکت ملی مس به مجموعه حراست تشکر می کنم. در این دوره با کمک آنها هر آنچه در راستای شفافیت در شرکت مس و حمایت لازم بود فراهم شد.

بیشتر بخوانید  معرفی گران‌قیمت‌ترین بازیکنان جوان فوتبال جهان + عکس

رضایی مقدم افزود: در این دیدار دکتر رستمی با تشکر از زحمات مسئولین حراست کل کشور تاکید کرد که برای ارتقای دفتر حراست شرکت مس در راستای افزایش تولید و هدف گذاری برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص گسترش فعالیت های معدنی و حمایت از حوزه معدن گفت: در این راستا دکتر رستمی نیز خواستار شناسایی موانع از سمت امنیتی شد. زیرا یک شرکت می تواند با شناسایی درست موانع به هدف افزایش تولید دست یابد.

مدیر کل حراست مرکزی شرکت ملی مس در خصوص اثرات تغییرات ساختاری افزود: مجموعه امنیتی با این روش انسجام بیشتری خواهد داشت و از پراکندگی و انزوا فعالیت حراست در زیرمجموعه ها جلوگیری می شود.

مدیرکل حراست مرکزی شرکت ملی مس تاکید کرد: برای دستیابی به اهداف تعیین شده در شرکت مس، تقویت همدلی و همکاری در بین کارگران، کارکنان، مدیران مجموعه ضروری است چرا که اگر از آن غفلت کنیم. اگر با همدلی مشکلات پیش رو را برطرف نکنیم و تاکید مقام معظم رهبری در راستای توسعه بخش معدن را درک نکنیم، می تواند یک نقطه تهدید باشد.

رضایی مقدم فاصله رتبه شرکت ملی مس در برخورداری از ذخایر معدنی و تولید را نوعی تهدید دانست و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا این فاصله را کاهش داده و با توجه به ارتقای رتبه کشورمان در بخش تولید، تلاش کنیم. گروه امنیتی شرکت مس تلاش های لازم را برای رفع موانع تولید و توسعه در دستور کار خود با کمک مدیران خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف باید بر موانع و مخاطرات غلبه کرد گفت: شفافیت در قراردادها یا تدارکات باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا جمع آوری عاری از تخلف باشد.

بیشتر بخوانید  بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به بهره برداری رسید - آژانس مهر ایران و اخبار جهان

پرس مس

دیدگاهتان را بنویسید