برگزاری نخستین رویداد ایده‌پردازی حوزه بازی‌سازی و سرگرمی رسانه‌ای توسط همراه اول



آنچه دیگران می خوانند:

اولین رویداد ایده پردازی در حوزه بازی و سرگرمی های رسانه ای با هدف شناسایی استارتاپ ها، شرکت ها و تیم های فعال و دارای ایده در زمینه های تخصصی رویدادها، معرفی ظرفیت های همکاری مشترک به ویژه در زمینه ارائه API های تخصصی و دیجیتال خدمات زیرساختی به فعالان بازی و (سرگرمی رسانه‌ای)، شناسایی و احصای نیاز فعالان اکوسیستم سرگرمی و بازی به دارایی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه اپراتور و شرکت‌های وابسته، ظرفیت‌سازی به‌ویژه در حوزه منابع انسانی و قرار گرفتن خط اول بازی های موبایلی به عنوان بازیگر جدی در اکوسیستم بازی و سرگرمی کشور و شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری از طریق شعب سرمایه گذاری مخاطره آمیز این اپراتور در حوزه های مورد نظر، اولین مرکز تحقیق و توسعه همراه را برگزار می کند. .

محورها و جهت گیری اولین جریان این رویداد با توجه به اهداف ذکر شده در دو محور اصلی بازی های موبایلی و بسترهای تجاری مبتنی بر بازی و سرگرمی های رسانه ای برنامه ریزی شده است.

افراد و تیم هایی که علاقه و دانش پایه در زمینه بازی سازی دارند و علاقه مند هستند توانایی های خود را در چالش بازی سازی هدفمند محک بزنند، دانش تخصصی و تجربه عملی خود را رشد و افزایش دهند. همچنین افراد، تیم ها یا شرکت هایی که قبلاً یک یا چند بازی موبایلی تولید کرده اند و می خواهند بازی خود را به شبکه کارشناسان، کارشناسان و بازوهای سرمایه گذاری موبایل اول معرفی کنند؛ همراه با افراد، تیم ها و شرکت هایی که شروع به طراحی یا راه اندازی پلتفرم های تجاری در زمینه بازی و سرگرمی های رسانه ای کرده اند و یا ایده ای در این زمینه دارند، مخاطبان اصلی این رویداد هستند.

بیشتر بخوانید  جشنواره تئاتر دانشگاه از 2 نامزد این رویداد عذرخواهی می کند

به برندگان این رویداد جوایز ارزنده ای از جمله حمایت مادی تا سقف یک میلیارد ریال و حمایت های معنوی از جمله امکان انتشار بازی در بازارهای بین المللی، امکان انتشار بازی بر روی پلتفرم های داخلی مانند Uano و … اهدا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند تا 20 بهمن 1401 نسبت به ثبت نام و ارسال طرح های خود اقدام کنند.

همچنین رویداد شخصی و معرفی برنده این رویداد متعاقبا اعلام خواهد شد. شرکت کنندگان می توانند جهت تکمیل فرم های مربوطه و شرکت در رویداد به وب سایت رویداد به آدرس mci.ir/veb/rd/game-event مراجعه کنند.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران


دیدگاهتان را بنویسید