برگزاری مراسم بزرگداشت جانبازان شیمیایی در موزه صلح



آنچه دیگران می خوانند:


به مناسبت روز ملی بزرگداشت قربانیان سلاح های شیمیایی و سی و ششمین سالگرد حمله شیمیایی به شهرستان سردشت، مراسم تجلیل از جانبازان شیمیایی در روز چهارشنبه 16 تیرماه 1402 در تهران برگزار می شود. موزه صلح

بر اساس این گزارش، در این روز جمعی از جانبازان شیمیایی با آسیب های شدید ریوی و چشمی در موزه صلح حضور داشتند و هموطنانی که علاقه مند به دیدار و گفتگو با این عزیزان و گرامیداشت جان باختگان و ایثارگری آنان هستند می توانند این کار را انجام دهند. همه روزه از ساعت 10 صبح الی 16 به موزه صلح تهران واقع در پارک شهر سری بزنید و با این عزیزان دیدار و گفتگو کنید. لازم به ذکر است در این روز جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و نویسندگان به نمایندگی از کشورمان به دیدار جانبازان شیمیایی در موزه صلح می روند.

این گزارش می افزاید که بیش از سه دهه از پایان جنگ تحمیلی می گذرد، بیش از 60 هزار مدافع وطن و غیرنظامی کشورمان به بیماری ها و جراحات ناشی از استفاده از سلاح های شیمیایی ممنوعه توسط رژیم صدام مبتلا هستند. جنگ تحمیلی ایران بزرگترین قربانی سلاح های شیمیایی پس از جنگ جهانی اول و یکی از اولین کشورهایی است که به کنوانسیون سلاح های شیمیایی پیوست.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات رویداد با شماره تلفن 66731076 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید  شرکت کننده عصرجدید شوهرش را بی آبرو کرد


دیدگاهتان را بنویسید