برگزاری مجمع عمومی فدراسیون شنا / علینژاد: به گلخانه احتیاج داریم – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس تسنیمجلسه عمومی و سالیانه فدراسیون شنا ، شیرجه و توپ آب در سالن پارسی آکادمی ملی المپیک به ریاست مهدی علینژاد معاون مسابقات قهرمانی و توسعه حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حضور علیرضا رحیمی ، نماینده کمیته ملی المپیک.

در این جلسه گزارش حسابرس و خزانه دار فدراسیون تصویب شد. محسن رضوانی ، رئیس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو هنگام ارائه گزارشی از فعالیت های این فدراسیون گفت: مهرشاد افغاری 14 سال دیگر سهمیه C المپیک را کسب می کند. ما تیم شنای خوبی خواهیم داشت. نظم و انضباط به طور قابل توجهی رشد کرده و رکورد شکسته است ، اما ما با دنیای شنا فاصله داریم. بیشترین نگرانی در شنا ، بحث سخت افزار است و شورای استان تهران استخر ندارد و این مشکل می تواند نگران کننده باشد.

رضوانی همچنین به مشکل کمبود چکر اشاره و خاطرنشان کرد: مسئله چکرها به دلیل ایجاد درآمد برای بخش خصوصی جذاب است و همین امر داشتن چکر را برای ما دشوار می کند. رایزنی برای مسابقات واترپلو جوانان آسیا برگزار شد.

علینژاد در مورد سخنان رئیس شورای استان تهران در مورد نیاز به استخر شنا گفت: ژاله فرامرزیان و من با مدیران ادارات کل استان مکاتبه کرده ایم که اولویت شوراهای استانها برای تهیه استخرها به دلیل قانونی و موانع خصوصی “نظارت نظارتی امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: “ما امیدواریم که دولت جدید قانون را تغییر دهد ، اما شما حق دارید؛ تا استخر نداشته باشید نمی توانید قهرمان شوید.

سمیع زاده ، مدیر تیم های ملی نیز اشاره کرد که واترپلو والیبال محسوب می شود و علی نژاد گفت: ما امسال بودجه فدراسیون را 50 درصد افزایش داده ایم و درآمد استخرها تحت تأثیر بسته شدن ویروس تاج است که می تواند توسط حمایت مالی مجاز شود. “سابق.

بیشتر بخوانید  تعداد بیکاران در ایالات متحده افزایش یافته است

رئیس فدراسیون غواصی سالانه فدراسیون شنا و واترپلو با اشاره به تعطیلی استخرها به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: علیرغم تلاش ما به صورت گروهی ، ما توانستیم استخرهای روباز را به گروه یک برسانیم. و آسیب عمده استخر. مربیان و نجات غریق. و استخرهای سرپوشیده می توانند در شهرهای زرد فعالیت کنند

وی افزود: تعطیلی استخرها خسارت جدی وارد کرده و 250 میلیارد تن وام به صاحبان استخر و باشگاه داران اعطا شده اما تعداد استخرها زیاد است. در هر صورت دولت می توانست از این طریق پیش آمده و خسارت را جبران کند.

علینژاد طرحی را برای ایجاد یک گلخانه جهت آموزش شناگران جهت پیشرفت در زمین ترسیم کرد و گفت: “ما فرصت های خوبی داریم ، اما باید تلاش کنیم تا آنها را از حالت بالقوه به واقعی تبدیل کنیم.” در زمینه شنا و غواصی ما از آسیا و جهان فاصله داریم و برای شناسایی و سرمایه گذاری در افراد مستعد به یک گلخانه احتیاج داریم.

وی ادامه داد: کشورهای دارای نام مشخص شده اند. ما همچنین باید شناگران نوجوان را شناسایی و سرمایه گذاری کنیم تا طی پنج سال آینده نتایج خوبی کسب کنیم و پس از آن به طور خودکار در زمینه آموزش و آموزش شناگران پیشرفت خواهیم کرد.

معاون ورزش قهرمان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: شرایط واترپلو نیز خوب است و امیدوارم بازهم در بازی های آسیایی مدال بگیرم.

این وزارتخانه همچنین به شنا به عنوان یک مادر و یک رشته اصلی نگاه می کند. امیدواریم با سرعت واکسیناسیون در کشور شاهد پایان چرخه ویروس تاج و افتتاح استخرها باشیم.

بیشتر بخوانید  قیمت پیامک در بودجه ۱۴۰۱ افزایش یافت

در پایان جلسه ضمن اهدای لوح سپاس از مهرشاد افغاری تصمیم بر این شد که 9 ماه حقوق ورزشکارانی که سهمیه المپیک دریافت کرده اند به مربی و افغاری داده شود و هزینه حمل و نقل افغاری به آسیا پرداخت شود. بازی ها.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید