برگزاری مجامع سالانه، مجامع فوق العاده و مجامع فوق العاده مانند



به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مجمع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و فوق العاده صاحبان سهام شرکت ارتباطات سیار ایران از ساعت 9 برگزار می شود. روز یکشنبه 8 خرداد 1401 در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1400/12/29، استماع گزارش بازرس و بازرس قانونی شرکت، بررسی و تصویب ترازنامه و صورت سود و زیان شرکت سال مالی منتهی به 29.12.1400. سال تصمیم گیری در مورد میزان سود، تعیین بازرسان و بازرسان قانونی شرکت، انتخاب روزنامه های پرتیراژ جهت درج آگهی مجامع شرکت و همچنین از آنجایی که سایر موضوعات در صلاحیت مجمع سالیانه از جمله موارد زیر است. موارد در دستور کار

«مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده» اتاق اول نیز از ساعت 11 صبح اعضای حقوقی هیئت مدیره را تعیین می کند.

همچنین «مجمع فوق العاده» این شرکت بورسی ماده ۱۹ اساسنامه و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع فوق العاده است از ساعت ۱۱:۳۰ تغییر خواهد کرد.

بر اساس اطلاعیه این شرکت، بر اساس اطلاعیه 1400/10/4 سازمان بورس و اوراق بهادار، حضور صاحبان سهام در مجمع با رعایت تشریفات جدید بهداشتی و واکسیناسیون کارت ها امکان پذیر خواهد بود. ارایه شده.

همراه اول به سهامداران خود توصیه کرد که از طریق سایت این اپراتور به آدرس live.mci.ir به صورت آنلاین این مجمع را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید