برکناری مدیر تحول باعث کاهش سودآوری شرکت خوراک بورس شد



به گفته سردبیرانبررسی صورتهای مالی میان دوره ای برای دوره 6 ماهه منتهی به 31 مارس 2014 (بدون حسابرسی) نشان می دهد که شرکت حیوانات پارس فید به ازای هر سهم 134 ریال سود کسب کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 61٪ کاهش داشته است.

قدم طی عملکرد 6 ماهه منتهی به 30.09.1400 با سرمایه ثبت شده 60،000 میلیون ریالی 8،019 میلیون ریال سود کسب کرد.

اگرچه این شرکت در زنجیره ارزش سازمان اقتصادی کوثر تعریف شده بود ، اما برای مدت طولانی قابلیت های استثنایی آن نادیده گرفته و از بین رفت. با انتصاب جواد تکی زاده به عنوان مدیر ارشد اجرایی این شرکت در سال مالی گذشته تقریباً 800٪ رشد تولید داشته و تجربه کرده است.

ضمن خرید دستگاه مدرن جهت نوسازی و تأمین نیاز شرکتها از سازمان اقتصادی کوثر و بازار در دستور کار بود ، ناگهان خبر برکناری تکی زاده منتشر شد و بازار حیرت زده فعالان تجاری انتظار داشتند که وی بخاطر عملکرد درخشانش مورد تمجید قرار گیرد ، اما رهبری سازمان کوثر او را اخراج کرد!

مدیریت غیرمسئولانه سازمان اقتصادی کوثر به دلیل تجدید ارزیابی در 55 سال گذشته مانع افزایش سرمایه شرکت دامپروری پارس شده است و به همین دلیل می توان به بازار برای به دست آوردن تجهیزات و گسترش تولید.

دولت اصلی به دلیل مدیریت بسیار ناکارآمد در دهه گذشته ، ادغام شرکتهای اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران را دشوار دانسته است و تنها یک پاکسازی کامل می تواند اوضاع را تغییر دهد.

پایان /

بیشتر بخوانید  فوری؛ شرط سنی برای استخدام در آموزش و پرورش اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید