بروز بیماری کرونر قلب بسیار زیاد است ، مردم باید مراقب باشند



به گزارش گروه آموزشی و آموزشی ایرنا ، دکتر حسن ابوالقاسمی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا در مقابل دروازه شمالی نمایشگاه بین المللی تهران به خبرنگاران گفت: “مردم نباید از حضور در اجتماعات و مهمانی های خانوادگی دست بکشند.”

ابوالقاسمی ادامه داد: “پایبندی به پروتکل های بهداشتی هنوز بسیار مهم و حیاتی است ، شاید در خارج از بیمارستان ها کمتر بتوان وضعیت کاملا نامطلوب بیماری عروق کرونر قلب را لمس کرد ، اما بروز بیماری در بین آنها بسیار زیاد است و همه ما باید محتاط

وی به مردم توصیه کرد برای ادامه کنترل واکسیناسیون پنجم ، تا آنجا که ممکن است از مراکز شلوغ بازدید نکنند.

ابوالقاسمی تأکید کرد: کادر پزشکی به استراحت کافی نیاز دارند تا بتوانند خدمات مناسب تری را به بیماران با قدرت بهتر و بیشتر ارائه دهند.

وی در مورد وضعیت فعلی بیمارستان بقیه الله گفت: در این بیمارستان تقریباً بیشترین تعداد تخت را در اختیار بیماران کرون قرار داده ایم و در حال حاضر بیش از 350 تخت بیمارستان در اختیار این بیماران است.

بقیه الله (عج) ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، همچنین با تأسیس کلینیک سرپایی کرونر در بیمارستان گفت: اگر این کلینیک ها راه اندازی نمی شدند ، احتمالاً به تخت های بیشتری از ظرفیت بیمارستان احتیاج داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی از بیماران کرونر به صورت سرپایی در این مجموعه تحت درمان قرار گرفتند و با این راه حل مناسب توانستیم با موج بزرگ کرونر روبرو شویم.

مرکز واکسیناسیون اتومبیل کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه ، بهداشت و محلی از ضلع شمالی نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید  این ۱۱ کالا را با کارت یارانه بخرید

دیدگاهتان را بنویسید