بروجرد به یک کارگاه بزرگ ساختمانی تبدیل شد



به گزارش ایرنا ، فاطمه مقصودی روز چهارشنبه در جریان افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 2 ساله شهرداری بروجرد افزود: این شهرداری به مارک و موسسه موفق بدهی ها و مشکلات تبدیل شده است.

وی با استناد به خدمات و تلاش های شهردار بروجرد گفت: وی به عنوان یک شهردار توانمند با استقلال فکری و مستقل کار می کند و بروجرد را به یک کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل کرده است.

مگسودی اظهار داشت: در 2 سال گذشته علاوه بر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارمندان شهرداری ، تلاش شده است تا یک شهربازی ، ترافیک آسفالت ، بهسازی و ساماندهی ورودی های شهر و کارهای عمرانی زیادی ایجاد شود.

نماینده مردم بروجرد و آسترینان در مجلس شورای اسلامی مشروعیت شهرداری بروجرد و وصول به موقع مالیات را از دیگر مشخصات این نهاد دانست و گفت: کارمندان. “

مگسودی با اشاره به اهمیت حمایت از شهردار مقتدر افزود: شورای اسلامی شهر مکانی سیاسی نیست و باید اقدامات فرهنگی ، مدنی و اقتصادی انجام دهد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان افزود: ما در حال پیگیری وعده ها و وعده های انتخاباتی هستیم و سال گذشته اقدامات مهم و بزرگی در مناطقی مانند سد آبسرد ، بزرگراه و حمل و نقل ریلی برداشته شد.

شهردار بروجرد افزود: موفقیت شهرداری بروجرد در عرصه های مختلف مرهون تلاش نیروهای این نهاد و حمایت و همکاری مردم است.

رحیم جعفری افزود: در 2 سال گذشته علاوه بر اقدامات عمرانی و پروژه های در دست اقدام ، بازپرداخت 128 میلیارد تن بدهی برای تأمین اجتماعی ، 82 میلیارد و 500 میلیون حجم جمع آوری در یک سال ، پرداخت 40 میلیارد تن بدهی به دارایی ها و تسویه بدهی صندوق های بازنشستگی ، پیمانکاران و پرداخت به موقع و حقوق معوقه کارمندان و بازنشستگان.

بیشتر بخوانید  اعزام 4 تیم از شهرهای دیگر برای اطفا حریق / آتش سوزی جنگل در گچساران همچنان ادامه دارد

وی افزود: با اقدامات انجام شده و زوال منابع انسانی ، علاوه بر راه اندازی سه شهرداری بروجرد ، سازمان های وابسته شهرداری از قبل به مراكز درآمدزایی تبدیل شده اند.

وی افزود: در سال 1999 بیش از 123 درصد بودجه پیشنهادی برای تأمین شرایط توسعه امروز شهر بروجرد محقق شد.

نمایشگاه دستاوردهای 2 ساله شهرداری بروجرد امروز با حضور رهبران سازمان های شهرداری و کارمندان و جمعی از مردم افتتاح شد.

دیدگاهتان را بنویسید