برند بیمه تجارت‌نو به شکل قابل قبولی در مشهد معرفی شده است



به گزارش شمانیوز؛ محمد توانپور افزود: در ابتدای همکاری با بیمه تجارت در مشهد، با بخش بیمه شخص ثالث که جزء بیمه اجباری است شروع کردیم و با رایزنی با بانک های تجاری مشهد 80 درصد بیمه بانک ها را پوشش می دهیم. کارکنان بخش بیمه شخص ثالث و بدنه “.

وی با اشاره به سابقه ارائه خدمات جدید بیمه ای برای 15 هزار نفر در بخش درمان 15 کارخانه وابسته به خوشگوار، افزود: خوشگوار تاکنون 2.5 میلیارد تومان صادرات بیمه بار داشته و از نظر قیمت و پرداخت اقدامات بهتری انجام داده است. ، مطمئناً ظرفیت بیشتری برای این بیمه نامه در مشهد فراهم خواهد شد.

نماینده شرکت بیمه تجارت نو در مشهد با بیان اینکه برنامه هایی برای افزایش پرتفوی امسال داریم، گفت: مشهد قطب صنعتی و کلان شهر است و بازار بیمه مشهد بازار گسترده ای است.

وی ادامه داد: برای سال 1401 با چند شرکت در حوزه بیمه سلامت، مسئولیت، آتش سوزی در حال مذاکره هستیم.

توان پور گفت: شرکت بیمه تجارت نو با خدمات بهتر می تواند در این زمینه موفق باشد و مهمترین راه موفقیت تربیت شبکه نمایندگان است.

وی با اشاره به فعالیت در بیمه های مختلف یادآور شد: بیمه تجارت بازار خوبی را در مشهد ایجاد کرد و خوشبختانه برند این شرکت بیمه به شکل قابل قبولی در مشهد ارائه شد.

محمد توان پور با تشکر از هیات مدیره بیمه تجارت گفت: خوشبختانه با حضور دکتر نوراللهی مدیرعامل، اقدامات اساسی در بیمه تجارت نو انجام شد که با توجه به مدت کوتاه مدیریتی بی سابقه بود. .

بیشتر بخوانید  جام جهانی بسکتبال جوانان؛ ایران به لیتوانی باخت

روابط عمومی بیمه بازرگانی جدید

دیدگاهتان را بنویسید