برندگان هفته منتقدان در جشنواره کن 2021 معرفی شدند



طبق Deadline ، قبل از مراسم اختتامیه اصلی کن ، جوایز زیرمجموعه ها در جشنواره فیلم کن برگزار می شد.

شب گذشته بخش موازی جشنواره اصلی در کن با عنوان هفته منتقدان که امسال شصتمین دوره خود را جشن گرفت ، جایزه اصلی خود را به فیلم ابرهای عمر الظاهری اهدا کرد.

ابرها یک داستان سورئال در مورد جادوگری دارند که درست پیش نمی رود و پدر یک خانواده در روز تولد فرزندانش تبدیل به مرغ می شود. داستان این فیلم در مصر روایت می شود.

کریستین مونجو ، که سابقه دریافت نخل طلای کن را دارد ، ریاست هیئت داوران هفته منتقدان در کن را بر عهده داشت. هیئت داوران همچنین جایزه Rising Star Sandra Melissa Torres بنیاد لوئیز رودرر را به کارگردانی سیمون Mesa Soto برای آمپارو اهدا کرد. او نقش یک مادر تنها را بازی می کند که سعی می کند به پسر کوچکش که به ارتش و منطقه جنگ اعزام شده کمک کند.

اولگا همچنین جایزه SACD را دریافت کرد که به نویسندگان اهدا می شود. جایزه Discovery بهترین فیلم کوتاه به ژو جینگ کارگردان چینی برای فیلم Lily Lonely تعلق گرفت.

بخش منتقدان فیلم کن یکی از قدیمی ترین بخشهای موازی جشنواره فیلم کن است. این بخش به نمایش فیلم های کارگردانان از فیلم اول یا دوم اختصاص دارد. در این رویداد 13 فیلم به نمایش درآمد که هفت تای آنها برای دریافت جایزه رقابت می کنند. این فیلم ها از هزار اثر ارسالی انتخاب شده اند.

۵۷۵۷

بیشتر بخوانید  پلیس جریمه یک میلیون خودروی خارجی را گزارش می کند

دیدگاهتان را بنویسید