برنده مسابقه جوکر چه کسی خواهد بود؟



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شما نیوز: مسابقه پرطرفدار جوکر به قدری موفق بود که در کشورهایی مانند آلمان و ایتالیا به عنوان پربیننده ترین برنامه آمازون م Video Prime در کل دوره (15 سال گذشته) انتخاب شد و به قدری مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت که بلافاصله پس از پخش فصل اول، تولید فصل های بعدی شروع شده است

این در حالی است که در کشورهای دیگر مانند فرانسه و اسپانیا نیز در رتبه اول پربیننده ترین برنامه های پلتفرم «آمازون» قرار دارد.

اکنون این برنامه جهانی با نام «جوکر» به ایران رسیده و متناسب با فرهنگ کشورمان بازآفرینی شده است.

اما طراحی اصلی برنامه فرهنگ بیگانه دورهمی های خانوادگی در کشورمان و بازی های فراموش نشدنی نیست که ریشه در دوران کودکی ما دارد.

مسابقه جوکر که فیلیمو از شبکه نمایش خانگی پخش می شود، برنامه ای مفرح و سرگرم کننده است که می تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. جوکر با اجرای سیامک انصاری نسخه ایرانی این مسابقه به نام «فیلم مستند» است که ایده آن مربوط به کمدین ژاپنی است.

فضای برنامه جوکر به عنوان خانه ای طراحی شده است که به شرکت کنندگان آزادی می دهد و دکور رنگارنگ خانه به آن زیبایی می بخشد.

جایزه جوکر چیست؟

برنده جایزه «جوکر» 100 میلیون تومان است. کمدین ها سعی می کنند جدی باشند در حالی که در موقعیت های خنده دار مانند تماشای استندآپ یا اجرای یکی از رقبا، لحظات خنده داری را در نمایش خلق می کنند و این تضاد باعث خنده مخاطب می شود. این که مسابقه چقدر خنده دار خواهد بود به کیفیت ایده های شرکت کنندگان برای خنداندن رقبا بستگی دارد.

بیشتر بخوانید  بایدن: از تصمیم خود برای خروج از افغانستان پشیمان نیستم

برنامه جوکر چند فصل و قسمت دارد؟

اولین دوره این مسابقات با حضور هشت بازیگر طنز به نام های امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، هومن حاجی عبدالهی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، امیر کاظمی و سهیل مستجابیان آغاز شد. همچنین فصل دوم سریال جوکر با حضور بازیگرانی چون بهنام تشکر، شهرام قائدی، عباس جمشیدی فر، سپند امیرسلیمانی، وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد و آرش نوذری. کمدین ها باید سعی کنند به طرق مختلف دیگران را بخندانند. خنده یا لبخند اول یکی از فرصت های آنها را می سوزاند و خنده دوم آنها را از بین می برد.

به گزارش فیلیم، او باید از طریق شخصیت های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و … در این رئالیتی شو حضور داشته باشد. بنابراین، جوکر فصل بعدی را دارد، اما هنوز تعداد دقیق فصل ها و قسمت ها منتشر نشده است.

چه کسی سریال جوکر را ساخت؟

کارگردانی این سریال بر عهده حامد میرفتاحی است، اما بازی آن را به سیامک انصاری، بازیگر معروف و محبوبی که اسطوره اش نخندیدن در خنده دارترین موقعیت هاست، می رساند. او پس از تجربه های ناموفق در کارگردانی و تبلیغات، مانند بسیاری دیگر از بازیگران ایرانی وارد عرصه بازیگری شد و به دنبال جلب لبخند بازیگران بود. اما لکپوریان دستیار سیامک انصاری نیز به عنوان بازیگر ثابت جوکر است. او وظیفه دارد به هر کتکی چند نفر را بخنداند تا میدان کمی خالی شود.

زمان پخش برنامه جوکر

اگر برنامه جوکر را دنبال می کنید باید بدانید که این مسابقه یکشنبه هر هفته پخش می شود. ساعت 8 صبح است. پس صبر کن.

بیشتر بخوانید  کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل جلسه می‌دهد

کدام کمدین برنده آخرین جایزه شد؟

برنده مسابقه جوکر چه کسی خواهد بود؟ کدام یک از شرکت کنندگان برنده کیف پول 100 میلیون تومانی می شوند و کدام یک از بازیگران می خندند و از رقابت خارج می شوند؟ پس از پایان فصل اول جوکر و اعلام برنده نهایی که توسط هومن حاجی عبدالهی و سهیل مستجابیجان به اشتراک گذاشته شد، حالا باید منتظر فصل دوم جوکر باشیم.

مهمانان فصل دوم جوکر

فصل دوم برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیحانی که مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده بود رو به پایان است و از این رو مهمانان فصل دوم این رئالیتی شو خود را معرفی کردند. مهمانان فصل دوم ایمان صفا، هومن برگ نورد، شهرام گدی، سپند امیر سلیمانی، عباس جمشیدی فر، آرش نوذری و بهنام تشکر هستند.

دوشنبه 28 آذر، فصل اول رئالیتی شو جوکر به کارگردانی احسان علیحانی و حامد میرفتاحی به پایان رسید و مهمانان فصل دوم آن معرفی شدند.

جوکر به مجری گری سیامک انصاری، متنوع ترین مسابقه نمایش های داخلی به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگزادگان و محسن نجفی سولاری است.

قسمت سوم سریال جوکر فصل دوم در روز دوشنبه 20 دی ماه منتشر خواهد شد و در این صفحه قابل دریافت خواهد بود.


بیشتر بخوانید  خبر مهم برای دارندگان سهام عدالت

دیدگاهتان را بنویسید