برنامه لنز ایرانسل ویژه شب های قدر



به گزارش سلام نو به نقل از آنا، لنز اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با همکاری آستان قدس رضوی ویژه برنامه حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به احیای شب قدر در قالب شبکه ویژه و به صورت زنده از بارگاه ملکوتی امام همام پخش می شود.

این برنامه در شب های 19، 21 و 23 قدر ماه مبارک رمضان سال 1443 هجری شمسی، هر شب از ساعت 21 تا 24 از شبکه آستان قدس رضوی ایرانسلا به آدرس lenz.ir / زنده / 259199953 برای علاقمندان به پخش ایستگاه.

قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر، خطبه مذهبی و مراسم احیا از بخشهای مختلف این برنامه است.

همچنین پخش برنامه «شبکه ضیافت» به مناسبت ماه مبارک رمضان از سوی ایرانیل ادامه دارد. برنامه های مربوط به ماه مبارک رمضان به ویژه برنامه هایی مانند سخنرانی مذهبی، دعا، عزاداری و … و همچنین پخش پرمخاطب ترین برنامه های رادیویی در سال های اخیر از مهمترین برنامه های این شبکه است.

کاربران لنز ایرانسل می توانند این برنامه ها را به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک با تعرفه جزئی اینترنت تماشا کنند.

Lance، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران است که کاربران می توانند در هر زمان و مکان به صورت رایگان آن را دانلود کنند، در مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (همگام با زیرنویس فارسی)، پخش زنده، پخش زنده از مسابقات ورزشی (زنده فوتبال، پخش زنده شبکه های 3 و 3)، پادکست، کتاب صوتی، موسیقی و آلبوم جدید و دسترسی به 2 گوشی موبایل یا در منزل از تلویزیون.

بیشتر بخوانید  میانگین حقوق معلمان اعلام شد | از افراد تازه استخدام شده تا فردی که رتبه استاد معلمی را دارد

از جمله ویژگی های اپلیکیشن لنز می توان به دسترسی به مجموعه بزرگی از فیلم ها، سریال ها، آلبوم های موسیقی و مستندهای ایرانی و خارجی، پخش زنده برنامه های تلویزیونی، مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیونی در برنامه های از پیش تعیین شده پخش شده از شبکه های مختلف تلویزیون، امکان تماشای برنامه ها در بخش آرشیو تا هفت روز پس از پخش زنده، امکان افزودن برنامه های مورد علاقه کاربران به لیست “مورد علاقه” و دسترسی آسان تر به آنها.

دیدگاهتان را بنویسید