برنامه سورس آسمانی “برگ زرین” در ضبط صدا و سیمای قزوین – آژانس “مر” | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از عناصر برنامه سوروس آسمانی با تبریک دهه امام و ولایت اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (پاپ) پیام غدیر را با امکانات و ظرفیت زمان در قالب رسانه و به عنوان یک پیام رسانید. رسانه ها این یک پیام است ، او سعی کرد پیام گادیر را با ظرفیت آن زمان به نسل بعدی برساند.

وی می افزاید: «با گذشت زمان ، استقامت و تأثیر غدیر بیشتر و بیشتر می شود و این گوهر روز به روز درخشان تر می شود و همان روشی که رسول خدا (ص) برای انتقال پیام غدیر از آن استفاده می کند ، نقطه آغاز آن است. رسانه ها. “

امام جمعه از قزوین گفت: رسول خدا (ANP) خطاب به حاضران گفت: پیام گادیر را به نسل های آینده منتقل کنید و امروز این رسالت بر عهده رسانه ها است و صدا و سیما در انتقال گادر نقش ویژه ای دارد. پیام “

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تقدیر از مدیرکل و عوامل صدا و سیمای قزوین در تهیه و پخش برنامه سروش آسمانی اظهار داشت: من از زحمات شما قدردانی می کنم و دیدیم که شما همیشه در این سرما و گرما روی این برنامه کار می کنید و ما همه روز جمعه به نماز آمدند و توفیق الهی بود که مأموریت های الهی را در روز جمعه به پایان برسانید.

وی افزود: بیش از یک سال است که این برنامه همیشه با دقت اجرا می شود و شاهد بوده ایم که در پشت صحنه این اثر ارزشمند عوامل زیادی وجود دارد که گاهی اوقات با استرس کار را به جلو می کشاند و البته در طی آن اتفاقات شیرینی نیز رخ داده است خاطرات معنوی شیرین برای ما “او یک خاطره به جا گذاشت.

بیشتر بخوانید  مزارع آفتابگردان در خراسان شمالی ، طبق عکس ها ، اخبار از خراسان شمالی - اخبار از استان های تسنیم

آیت الله عابدینی گفت: این کار بسیار ارزشمندی بود که برنامه سروش آسمانی در نماز جمعه به صورت زنده پخش می شد و در استان های کمتری شاهد بودیم که این کار از این طریق انجام شده و از آن نظر بسیار ویژه بود.

امام جمعه قزوین با تأکید بر اینکه ما باید ظرفیت استان را توسعه دهیم ، اظهار داشت: بسیاری از آرمان های ملی باید در صدا و سیمای قزوین تجلی یابد و به گوش مردم برسد ، اما در هر زمینه مسائل استان و سوروس آسمانی باید دوستان عزیز ، شما خالق آن هستید ، ورق طلا در ضبط صدا و سیمای استان است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از جاها باید بر هویت استانی تأکید کنیم ، گفت: اگر هویت های استانی نادیده گرفته شود ، فکر می کند نه با امید این در حومه شهر کاشته می شود ، در حالی که هویت استانی ما بسیار بالا است و ما باید با محافظت از هویت استانی از تحقیر مردم روستا جلوگیری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اگر هویت استانی را جدی بگیریم ، مسئولان منتخب استان قزوین افراد توانمند و با تجربه مدیریتی ارزشمند خواهند بود و افراد کم تجربه و بی کفایت برای استان قزوین انتخاب نمی شوند که تحقیر را به همراه دارد. و آسیب.

آیت الله عابدینی گفت: صدا و سیما باید بر هویت استانها تأکید کند ، زیرا استان قزوین گنجینه ارزشمندی از هویت های محلی دارد که در زمینه های مختلف تحول آفرین و م effectiveثر است.

بیشتر بخوانید  تا فصلشه خودت توی خونه برگه انجیر سالم و خوشمزه درست کن | طرز تهیه برگه انجیر خانگی +ویدئو

سعید نجاری مدیرکل رادیو و تلویزیون قزوین نیز در این مراسم گفت: سوروس آسمانی یک برنامه مستمر بود که به نماز جمعه قزوین و در زمان بیماری اختصاص داشت. ویروس کرونا و عدم رعایت نماز جمعه این برنامه به طور زنده در نماز جمعه پخش شد و مباحث نماز جمعه توسط نماینده محترم ولی فقیه در استان مطرح شد. در این دوره ، صدا و سیما نماز جمعه قاسوین را به عنوان رسانه مرکزی برگزار کرد و اگر شرایط جامعه تغییر کند ، مأموریت ما تغییر نمی کند و کار انجام می شود.

وی افزود: ما در سیستمی کار می کنیم که از اهمیت بالایی برخوردار است و مثال و تفسیر صدا و سیمای امام خمینی (ره) تعبیر دانشگاه دولتی است ، زیرا با این دانشگاه می توان آموزش جامعه را ارتقا داد.

مدیرکل صدا و سیمای قزوین ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز با اشاره به این تعبیر فرمودند که تبدیل صدا و سیما به دانشگاه دولتی جزو اینها آرمانهایی است که باید آنها را دنبال کنیم و به آنها برسیم و این تفسیر نشان می دهد که این یک دستگاه رسانه ای عظیم است که مأموریت بسیار مهمی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید