برنامه جدیدی برای نقشه راه تهران اعلام شده است



مناف هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به تغییر طرح ترافیک اظهار داشت: طبق بخشنامه وزارت کشور که ساعت کاری دفاتر را تغییر داد ، تهیه تسهیلات برای شهروندان طبیعی بود بنابراین که آنها اذیت نمی کنند. “

وی یادآور شد: برای سهولت کارکنان در خروج از طرح ترافیک ، شهرداری این امکانات را مورد بازبینی قرار داد و زمان عزیمت رایگان را از ساعت 14:30 قبلی به 13:00 افزایش داد.

هاشمی با بیان اینکه وزارت کشور از ساعت 6:30 تا 13:30 ساعت کاری جدیدی را برای کارمندان تعیین کرده است ، اظهار داشت: زمان معمول اجرای طرح ترافیک در محدوده مشخص شده از 8:30 تا 16:00 به صورت رایگان است. خروج ، که پس از اعلام وزارت کشور ، و سپس بخش مدیریت ، شهرداری تصمیم به تغییر زمان خروج آزاد از طرح ترافیک گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: “این تصمیمی بود كه کمیسیون امنیت وزارت كشور اتخاذ كرده و به ما و فرمانداری ابلاغ كرده است. ما از این دو بخشنامه استفاده كردیم زیرا تغییر ساعت رانندگی به عهده ستاد راهنمایی و رانندگی است: مقاله و تصمیم گرفت این تغییر را در طرح طرح ترافیک ایجاد کند.

وی تأکید کرد: در ساعات کاری حمل و نقل عمومی تغییری ایجاد نخواهد شد و این اقدامات برای نظارت بر وضعیت برق و وضعیت فعلی کشور است و همه باید در این زمینه همکاری کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این روال تا زمانی ادامه دارد که وضعیت برق به همین صورت نباشد و وزارت کشور آن را اعلام نکند ، هرچند به شهرداری مدت سه هفته فرصت داده شده است.

بیشتر بخوانید  عمان مثل یک جاروبرقی در حال جذب پزشکان ایرانی!

دیدگاهتان را بنویسید