برنامه تهیه پروتکل روابط عمومی روی میز ایمیدرو



به گزارش شمانیوز، حمید علی آبادیان امروز در اولین نشست مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد، افزود: در حال آماده سازی برای تدوین دستورالعمل روابط عمومی هستیم.

علی آبادیان ادامه داد: این برنامه باید به تصویب هیات اجرایی برسد.

وی با بیان اینکه جلسات مدیران روابط عمومی منجر به هم افزایی، تسهیم ظرفیت، انسجام و یکپارچگی می شود، افزود: نیازمند تشکیل کارگروه های تخصصی برای حوزه های مختلف فعالیت های روابط عمومی هستیم تا هر بخش مسئولیت خاصی برای پیگیری نظرات داشته باشد.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها علیرغم اینکه در طول سال فعالیت های مختلفی را در حوزه وظایف خود انجام می دهند، جز در مواقع ضروری مورد توجه قرار نگرفتند.

جهاد اکپلین

مدیر روابط عمومی ایمیدور همچنین در خصوص موضوع جهاد تابعین که مورد بحث مقام معظم رهبری قرار گرفت، گفت: شرکت های فعال در این حوزه علاوه بر ایفای نقش در اشتغال، تولید و توسعه زیرساخت ها، جایگاه ارزنده ای در مسئولیت اجتماعی».

وی ادامه داد: کمک به مناطق در معرض خطر در حوزه بهداشت، ارسال کمک های مالی و غیرنقدی به مناطق سیل زده و زلزله زده و …. بخشی از اقدامات این شرکت ها در حوزه مسئولیت اجتماعی است.

به گفته وی، این خدمات نیازمند توضیحات بیشتری برای جامعه است و باید از ظرفیت های فضای مجازی بیشتر در این راستا استفاده شود.

علی آبادیان با تاکید بر اینکه فعالیت های مختلف شرکت ها در این بخش، ارائه تعریف واحدی از روابط عمومی را غیرممکن می کند، گفت: ابتدا باید استراتژی و اهداف مشخص شود و سپس به محورهای فعالیت ها پرداخته شود.

بیشتر بخوانید  چیستان؛‌ آن چیست که خار دارد اما گل ندارد؟

مدیر روابط عمومی ایمیدرو افزود: به اشتراک گذاری توانمندی ها و فرصت های روابط عمومی در این حوزه یکی از روش هایی است که روند اجرای استراتژی را تسهیل می کند.

تاکید بر جلسات دوره ای

به گفته وی نشست های دوره ای مدیران روابط عمومی به نقش آفرینی و تحقق اهداف سازمانی و در نهایت توسعه کشور کمک می کند.

در این جلسه محمدجواد براتی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با برشمردن جایگاه این شرکت در تولید، اشتغال و دانش افزود: حوزه مسئولیت اجتماعی این شرکت بخش های مختلف کشور را در بر می گیرد و همواره مورد تاکید است.

مروری بر روایات روابط عمومی

از سوی دیگر حسین طالبی، مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، خواستار بازنگری در تعریف، روایت و جایگاه روابط عمومی شد.

وی به استفاده از شبکه های مجازی اشاره کرد و تاکید کرد: باید راهبرد را قبل از بحران اجرا کنیم و از انتقام جویی پرهیز کنیم.

وی گفت: امیدآفرین باید به گونه ای اجرا شود که مخاطب را قانع کند.

سید حسین مرتضوی مدیر روابط عمومی شرکت تولید مواد معدنی ایران نیز در خصوص نحوه ارتباط با رسانه ها و اطلاع رسانی به مردم بر اساس منافع ایجاد شده برای کشور و اقتصاد صحبت کرد.

از سوی دیگر مدیران روابط عمومی شرکت ملی صنعت مس ایران، ملی فولاد، فولاد آذربایجان و همچنین فولاد میانه، سرب و روی انگوران، طلای موته، روی مهدی آباد، فولاد خوزستان، الکترود گرافیت ایران، ویژه خلیج فارس. زون، پارسیان و لامرد و همچنین، ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، فولاد متیل، مرکز ایمینو، MMTA، مس شهربابک، نفلین سینت، فناوری های فولاد مبارکه، فولاد چهارمحال و بختیاری، فولاد هرمزگان، فولاد توکا و اریتک به طور منظم در سخنرانی می خواهند برگزار کنند. نشست هایی برای تبادل مهارت، تبادل دانش و تجربه در موضوعات مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی و مسئولیت اجتماعی.

بیشتر بخوانید  پیشنهاد نجومی یک تیم ایرانی به بازیکن پرسپولیس

نشست مدیران روابط عمومی حوزه معدن و صنایع معدنی در آستانه روز ارتباطات و روابط عمومی به مدت سه روز و به میزبانی فولاد مبارکه اصفهان برگزار می شود.

روابط عمومی ایمیدرو

دیدگاهتان را بنویسید