برنامه تلویزیونی ویژه 20 ساعته المپیک 2020 / افتتاحیه چند دقیقه دیگر آغاز می شود – اخبار صدا و سیما – اخبار فرهنگی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمعلی رغم اینکه برنامه های المپیک این شبکه از 2 ماه پیش آغاز شده است ، آنتن این شبکه در روزهای باقیمانده تا افتتاحیه بازی های المپیک بیشتر و بیشتر رنگ و بوی المپیکی می گیرد.

شبکه ورزش سیما با تجربه از پوشش 16 ساعته بازیهای المپیک 2016 ریو 2016 و لندن 2012 ، با آماده سازی و برنامه ریزی گسترده از طریق همایش های رسمی با مسئولان کاروان المپیک ایران ، ماه ها از این رویداد بزرگ جهانی استقبال خواهد کرد.

از جمله مهمترین برنامه های تحت پوشش رهبر المپیک شبکه ورزش ، به ویژه برنامه دهکده المپیک ، برنامه ستاد ، بسته های خبری دست اول المپیک ، برنامه گفتگو با المپیک ها و برنامه ارائه المپیک های ایرانی با عنوان “مسافران”. “توکیو” ، پخش مستندهای “تاریخ بازیهای المپیک” و “به سوی بازیهای المپیک” و همچنین پخش مسابقات دوره های قبلی المپیک ، از جمله مسابقات “ایرانیان در بازیهای المپیک” و مهم المپیک می توان به مسابقات اشاره کرد.

شبکه ورزش سیما در طراحی و برنامه ریزی برنامه های المپیک خود سعی در دستیابی به حداکثر مسائل و مخاطبان مرتبط با رویداد المپیک داشته است و با نگاهی به ابعاد مختلف این رویداد سعی در جلب سلیقه و نظرات مخاطبان دارد. این واقعه بزرگ مهمترین ویژگیهای برنامه های ورزشی شبکه المپیک را می توان به شرح زیر ذکر کرد:

برنامه پخش 20 ساعته: شبکه ورزش تنها رسانه ای است که برای پخش بازیهای المپیک مجبور است 20 ساعت روی آنتن خود در طول بازیهای المپیک بگذارد. 12 ساعت از آن به پخش زنده مسابقات اختصاص خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  (ویدئو) با همین چند قلم خودت شوینده خانگی قوی بساز!

پخش مسابقات از بیش از 30 رشته ورزشی: برنامه پخش شبکه ورزش سیما در جریان بازیهای المپیک پخش زنده مسابقات از بیش از 30 رشته ورزشی حاضر در بازیهای المپیک را پیش بینی می کند ، به طوری که علاقمندان به ورزشهای مختلف کشور ، تا بتوانند ورزش های مورد نظر خود را تماشا کنند.

ویژه برنامه “دهکده المپیک”: ویژه برنامه شبکه ورزشهای المپیک ، با دو استودیو در تهران و توکیو ، یک برنامه تخصصی و در عین حال جذاب را برای تماشاگران المپیکی ایجاد کرده است. این برنامه ویژه با دعوت از مهمانان خانواده ورزش و هنر و همچنین استفاده از حضور متخصصان و خبرنگاران متخصص در رشته های مختلف ورزشی برنامه ریزی شده است.

اسکن برای حمایت از کاروان المپیک در ایران: استفاده از اسکن “ایران من” که با محوریت حفظ و معرفی سنت و فرهنگ ایرانی به سازمان صدا و سیما آغاز شد ، به منظور حمایت از ورزش ایران و کاروان ورزشی المپیک ایران در طول روزهای المپیک ویل و با پخش فیلم ها و تیزرهای متعدد ، فضای آنتن رسانه ملی رنگ و بوی المپیکی پیدا می کند.

ارائه المپیک در کشورمان: در 2 ماه مانده به آغاز بازی های المپیک ، شبکه ورزش اعضای کاروان المپیک ایران را به برنامه “ستاد” دعوت کرد و برنامه ای با عنوان “گفتگو با المپیک ها” و یک مجموعه فیلمهای “مسافران توکیو”. “. شرایط آنها بود.

طراحی بستر تعاملی با مخاطبان: با طراحی اشکال مختلف تعامل با مخاطبان شبکه ، شبکه ورزشی سیما از پلت فرم تلویزیون اینترنتی “Telebion” برای ارتباط مستمر با مخاطبان استفاده می کند و در طول مسابقات المپیک ارتباط دو طرفه با مخاطبان خواهد داشت. روزها.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه قهوه دالگونا در کمتر از 3 دقیقه + دستور تهیه

پیش بینی کانال اینترنتی: در روزهای بازی های المپیک ، به دلیل تعداد زیاد مسابقات و زمان همپوشانی این مسابقات ، امکان پخش همزمان بسیاری از این مسابقات از آنتن شبکه ورزش وجود ندارد. بر این اساس ، شبکه ورزشی ورزش سیما کانال های موجود در بستر تلویزیون اینترنتی Telebion را پیش بینی می کند ، به این ترتیب مسابقاتی که نمی توانند به صورت زنده از آنتن رسانه ملی پخش شوند ، می توانند به صورت آنلاین و از طریق Telebion پخش شوند.

پخش مستندهای المپیک: شبکه ورزش سیما با مشاهده بخشی ثابت روزانه ، بهترین مستندهای المپیک را پخش می کند و فضای برنامه این شبکه را بیش از گذشته المپیکی می کند. قسمت اول این مستندها به “تاریخ المپیک” و قسمت دوم به پخش مهمترین مسابقات و چهره های تاریخ بازیهای المپیک اختصاص دارد.

خاطرات بازی با قهرمانان المپیک ایران: پخش مسابقات قهرمانی کشورمان در دوره های قبلی بازی های المپیک که از مهمترین درخواست های مخاطبان شبکه ورزش در روزهای قبل از المپیک است ، پخش مسابقات هر روز یکی از قهرمانان المپیک ما.

حضور قهرمانان ورزش کشور: قهرمانان آسیا ، جهان و المپیک به مناسبت پخش مسابقات از رشته های مختلف ورزشی در هنگام پخش برنامه های المپیک شبکه ورزش در شبکه شبکه ورزش حضور خواهند داشت.

شبکه ورزش سیما ، به عنوان رسانه اصلی پوشش دهنده رویداد المپیک در کشور ، با استفاده از استودیوی ویژه IRIB در محل مسابقات ، Arsal در طول شبانه روز ، با ارسال گزارش های زنده متعدد به خبرنگاران خود از توکیو ، حداکثر اطلاعات و پوشش را ارائه می دهد. و کیفیت المپیک خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  ایستگاه افزایش حقوق بازنشستگان به کجا می رسد؟

همچنین ویژه برنامه بازی های المپیک 2020 از ساعت 15:30 با حضور پرچم داران کاروان المپیک ایران ، ورزشکاران و کارشناسان ورزش آغاز می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید