برنامه تحول مدل کسب‌وکار بانک سینا تدوین می‌شود



غلامرضا فتحعلی در جلسه مدیران شعب منطقه غرب تهران افزود: بانک سینا برای حرکت از بانکداری سنتی به بانکداری نوین نیازمند تغییر و بازنگری در فرآیندها، زیرساخت ها و محصولات است که همه اینها باید با برنامه تجاری بانک باشد.

وی ادامه داد: در تدوین مدل کسب و کار بانک سینا به سوالات اساسی پاسخ داده می شود و این سوالات اولویت های بانک را در جذب مشتری، طراحی و عرضه محصولات و کانال های ارائه خدمات مشخص می کند.

ناظر بانک سینا با تشریح شاخص های مهم بانک در حوزه های مختلف گفت: بانک سینا از نظر شاخص های احتیاطی، نسبت کفایت سرمایه، نسبت مطالبات بلندمدت و … در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

فتحعلی با بیان اینکه باید سهم بازار بانک سینا در بازار پول افزایش یابد، افزود: باید با ارائه خدمات و محصولات مختلف، تقویت زیرساخت های بانکداری الکترونیک و… از بانکداری سنتی به سمت بانکداری نوین و خدمات محور برویم. سهم منابع بانک را افزایش دهیم بیایید قدم های محکم تری برداریم.

وی با تشکر از تمامی همکاران ارزنده منطقه غرب تهران توجه بیشتر به مسائل سرمایه انسانی و آموزش مستمر همکاران را از دیگر اولویت های بانک سینا در دوره جدید برشمرد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره بانک سینا، مدیر منطقه و روسای شعب غرب تهران به بیان دغدغه ها و ارائه راهکارهایی برای بهبود بازاریابی و جذب منابع بیشتر به این منطقه پرداختند.

در این جلسه از روسای عالی ترین شعب منطقه تهران غرب نیز تجلیل شد.

بیشتر بخوانید  دوست و همسر شکارچی را پیدا کنید؟ + پاسخ

همچنین ناظر بانک سینا و اعضای هیئت مدیره از کلیه شعب بانک سینا در منطقه غرب تهران بازدید و از زحمات همکاران در شعب این منطقه بیشتر مطلع شدند.

روابط عمومی بانک سینا

دیدگاهتان را بنویسید