برنامه اولین جشنواره آموزشی تئاتر “پنجاک” منتشر شد – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر کنجمک، جشنواره تئاتر کنجمک روز یکشنبه 23 آگوست در سالن پذیرایی استاد محمد پردیس تئاتر تهران کار خود را آغاز می کند. سالن اصلی این مجموعه فرهنگی از 11 آگوست میزبان نمایش های حاضر در جشنواره است.

روز اول “پیتر خودکاردو نوبت را در نوبت های 15 و 17 اجرا می کند. این نمایش همچنین دوشنبه از ساعت 15:00 اجرا خواهد داشت.

روز پنجم اوت سالن است استاد محمد نمایش میزبان «هانسل و گرتلاجرای دو اجرا در پیچ های 15 و 17 امکان پذیر است. چهارشنبه ، این نمایش برای پانزدهمین بار روی صحنه می رود.

“پری دریایی” عنوان نمایشی در روزهای پنجشنبه و جمعه ، 27 و 28 آگوست است روی صحنه معلم محمد هال می رود. این نمایش همچنین دو اجرا در روزهای پنجشنبه (15 و 17) و یک اجرا در روز جمعه (15) خواهد داشت.

نمایش “شاهزاده و گدا” نیز شنبه ، 9 و یکشنبه 10 آگوست نمایش داده می شود. سالن استاد محمد دارد می رود. این نمایش در روز اول ارائه خود در ساعت 16:00 و 17:00 ارائه می شود. روز دوم نمایش ساعت 15:00 برگزار می شود.

نهمین روز جشنواره آموزشی تئاتر کنجمک، در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران آغاز می شود.

نمایش “خز طلایی” در 15 و 17 قسمت روی صحنه می رود. این نمایش ساعت 15:00 روز بعد تکرار می شود.

نمایش “حباب زدن دراز »در 13 و 14 آگوست بازی می شود. این نمایش دو اجرا در 4 آگوست ، ساعت 15 و 5 بعدازظهر و 5 آگوست ، یک اجرا در ساعت 3 بعدازظهر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

آخرین اجرای جشنواره “آرش کمانگیر” خواهد بود که در روزهای 15 و 16 آگوست برگزار می شود. طبق برنامه سایر آثار ، این نمایش در روز اول دو اجرا و در روز دوم یک اجرا اجرا می کند.

اولین جشنواره آموزشی تئاتر کنجمک 17 آگوست ۱۴۰۰ با یک مراسم اختتامیه در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران به پایان می رسد.

اگر همه گیری ادامه یابد ویروس کرونا در تهران ، اجراهای این جشنواره بلیط فروشی نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید