برنامه آنلاین اجرای دومین پروژه “ماه آنلاین و جدید” منتشر شده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران ، برنامه کامل با اجرای پنجمین سری کنسرت آنلاین “ماه آنلاین و جدید 2” منتشر شده است که در بسترهای مختلف به مخاطبان ارائه می شود. بر این اساس ، این برنامه شامل 12 گروه موسیقی در بخش های موسیقی دستگاهی ، موسیقی منطقه ای و کلاسیک است.

بستگی به شرایط بیماری دارد ویروس کرونا و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن های موسیقی و به منظور انطباق با مصوبات ستاد ملی ویروس کرونا، عملکرد این برنامه ها به صورت مجازی پخش می شود.

برهمن به طور کلی ، وب سایت های انجمن موسیقی ایران ، بنیاد رودکی و یک سکوی خصوصی دیگر به عنوان سکوهای پخش مجازی معرفی شده اند و عموم می توانند بر اساس برنامه را بصورت رایگان تماشا کنید.

این مجموعه نمایش به صورت آنلاین و توسط انجمن موسیقی ایران و با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی و با حمایت دفتر موسیقی برگزار می شود.

این فصل از برنامه ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه ریزی شده است و به یک شخص ماهانه آزاد می شود. در این دوره ، برنامه برنامه شامل انواع مختلف موسیقی ، از جمله موسیقی کلاسیک ساز ، منطقه ای و غربی است ، به منظور استفاده از حداکثر ظرفیت مجریان موسیقی برای سه دوره.

مجموعه آنلاین کنسرت های ژوئن ، جولای و آگوست ۱۴۰۰ مطابق جداول اجرایی پخش خواهند شد.

برای دیدن برنامه دور دوم پروژه “ماه آنلاین و جدید” اینجا کلیک.

بیشتر بخوانید  برنامه دولت برای خانه دار کردن کارگران

دیدگاهتان را بنویسید