برق گرفتگی پسر 8 ساله پس از بازی با پرسپولیس + جزئیات


برق گرفتگی کودک 8 ساله در ورزشگاه آزادی

تشویق کننده: دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اتفاق تلخی را به دنبال داشت.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که با برتری یک بر صفر شاگردان کالدرون به پایان رسید، اتفاق تلخ و ناراحت کننده ای را دنبال کرد.

پسربچه هشت ساله در ورزشگاه آزادی دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد. گفته می شود این پسر پسر یکی از کارکنان ورزشگاه آزادی است و علت این اتفاق تلخ در حال بررسی است.

اتفاق تلخ در ورزشگاه آزادی بعد از بازی پرسپولیس و نفت آبادان

واضح است که کودک بر اثر تماس با داربست پشت دروازه ورزشگاه دچار برق گرفتگی شده و جان باخته است.

سردار کژوان ظهیری; رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درباره تحقیقات پلیسی درباره این حادثه گفت: در پی وقوع حادثه شب گذشته در ورزشگاه آزادی با حضور ماموران کلانتری 141 گلستان و تیم شناسایی، تحقیقات اولیه با نظارت مقامی برجسته قضایی آغاز شد. ” “

وی تصریح کرد: با دستور قضایی پیمانکار نصب داربست پس از این حادثه دستگیر و در کلانتری به سر می برد.

به گفته مقامات انتظامی، تحقیقات بیشتر برای شناسایی مقصر یا سایر مجرمان احتمالی ادامه دارد.

علت برق گرفتگی کودک در ورزشگاه آزادی چه بود؟

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: علت اصلی مرگ «عماد صفیجری» کودک هشت ساله ای که پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان دچار برق گرفتگی شده بود. بی توجهی پیمانکار “سیم برق قطع شده است.”

حسن کریمید درباره اتفاق ناگوار بعد از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان و فوت پسر هشت ساله و اینکه آیا این موضوع مربوط به دروازه ورزشگاه آزادی است، گفت: پشت دروازه ورزشگاه آزادی و برای کنترل هواداران، کارشناسان، پلیس و مسئولان ورزشی به این نتیجه رسیدند که قبل از ورود به دروازه ورزشگاه آزادی و کنترل و بررسی نقشه و نقشه داربست ملی برای تماشاگران در فاصله 150 متری دروازه ها قرار داده شود تا آنها کنترل بهتری بر روی دروازه داشته باشند. طرفداران.

بیشتر بخوانید  اغوای زشت صبا کمالی در مکان عمومی!

وی ادامه داد: البته پس از نصب این داربست ها افراد زیادی از آنها عبور کردند و مشکل خاصی پیش نیامد. در این دیدار به دلیل خیس شدن گل و لای زیر داربست فلزی، زمانی که «عماد صفیجری» پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان باید از دروازه های بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه عبور می کرد، دچار برق گرفتگی شد. با میله های فلزی مواجه شد و متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خاطرنشان کرد: پیمانکار نصب داربست های فلزی به دلیل بی احتیاطی و ایمن سازی نرده داربست، آنها را با سیم برق وصل کرد که متاسفانه در این حادثه به دلیل خیس شدن چمن اتفاق می افتد. پس این موضوع ربطی به دروازه ورزشگاه آزادی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی باید پاسخگوی این حادثه باشد، گفت: به هر حال قوه قضاییه به این موضوع رسیدگی می کند و مقصر چه کسانی باید پاسخگو باشند. وظیفه خود می دانستیم که برای کنترل جمعیت چاره اندیشی کنیم و با برپایی این داربست ها قصد کنترل هواداران را داشتیم. امیدوارم مقامات قضایی به زودی در این باره به نتیجه برسند.


دیدگاهتان را بنویسید