برف در کاشان جعلی است / بارش باران در شرق و شمال – آژانس Mer اخبار ایران و جهان



او به خجالت علی عسگریان گفت و ج گزارشگر بیشتر وی با بیان اینکه بارش برف در کاشان صحت ندارد ، گفت: در این شهر بارانی نبوده و تصاویر منتشر شده نادرست است.

وی ادامه داد: بیشترین میانگین بارندگی در استان طی 24 ساعت گذشته از چادگان با 2 میلی متر بود در حالی که از دهاقان چهارده میلی متر و شهرضا و خوروبیابانک کمتر از یک دهم میلی متر بارندگی ثبت می شود.

یک کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی در اصفهان ، گفت که امروز و فردا باران ها عمدتا در نیمه جنوبی به ویژه در سمیرم است برمه ای وی گفت: بارندگی در قسمت جنوبی استان نسبتاً خوب است و احتمال رعد و برق همراه با رعد و برق وجود دارد. بطور کلی خیلی زیاد است.

علی عسگریان با اشاره به اینکه امروز و فردا ناپایداری های هواشناسی در استان ادامه دارد ، اظهار داشت: آسمان در بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری است و در بعد از ظهر گاهی اوقات ابر و وزش باد در نیمه شمالی و شرقی اصفهان افزایش می یابد و گرد و غبار محلی همراه با احتمال بارش شدید سیل در این مناطق.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده دمای استان بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد ، ادامه داد: کلان شهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به 37 درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات فردا صبح به 21 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

علی عسگریان افزود: کاشان با دمای 41 درجه سانتیگراد بالای صفر و بوین و میانداش با دمای 11 درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود به ترتیب گرمترین و سردترین قسمت استان تا فردا باشد.

بیشتر بخوانید  سوم امام حسین چند شنبه است ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید